Krzysztof Przyłucki radzi, jak stawić czoła wzywaniom branży hotelowej [wideo]

0
1187
Fot.: Horeca Business Club

Aktualna sytuacja bez dwóch zdań mocno odbija się na hotelarzach. Szalejąca inflacja, wzrost kosztów wykonywania usług, presja płacowa, ciągła niepewność… O tym, jak sobie z tym radzić, mówi Krzysztof Przyłucki z Folwarku Łękuk w rozmowie z Rafałem Krzyckim.

Krzysztof Przyłucki jest współwłaścicielem zlokalizowanego na Mazurach Folwarku Łękuk. Tak, jak większość polskich hoteli, Folwark również musi stawiać czoła trudnej sytuacji i walczyć o utrzymanie się na rynku. Jak mówi Krzysztof Przyłucki – problemów jest masa. Wszystkie z nich mają jeden wspólny mianownik – NIEPEWNOŚĆ.

Do zadań osób prowadzących hotele, należy m.in. planowanie budżetu na kolejne lata, podpisywanie umów, przyjmowanie rezerwacji. To wszystko okazuje się nie być takim prostym, gdy do gry wkraczają ciągłe zmiany cen. Trudno jest oszacować, co będzie działo się za rok, czy dwa. Jeszcze trudniej jest dojść do porozumienia z klientem i wytłumaczyć mu swoją perspektywę, ale tym samym nie przenieść wszystkich dodatkowych kosztów tylko na niego.

Hotelarze nie wiedzą też, jak wysoki będzie popyt zarówno na wyjazdy, jak i organizację wydarzeń w niedalekiej przyszłości. Inflacja dotyka każdego z nas i trzeba naprawdę bardzo się postarać, aby zatrzymać stałych klientów i wciąż przyciągać nowych gości.

Kolejną problematyczną kwestią jest personel hotelowy. Wiadomo, że w obliczu tak trudnej sytuacji, trzeba zadbać także o pracowników, ich sytuację materialną oraz samopoczucie.

Jak poradzić sobie z tymi wszystkimi problemami? Jak utrzymać się na rynku? Co robić, aby zarabiać, a nie tracić? I jak przy tym wszystkim oprócz biznesu, zadbać o gościa i personel? Na te wszystkie pytania odpowiada Krzysztof Przyłucki. Zapraszamy do oglądania już teraz!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.