Jak wykorzystać czas w hotelu podczas lockdownu?

0
323

Hotele mogą przyjmować tylko gości z określonych grup zawodowych, które generują znikomy ruch. W praktyce oznacza to, że hotele są w zasadzie nieczynne. To dobry czas by przygotować się do ponownego otwarcia, nadrobić zaległości, przygotować oferty, porozmawiać z innymi hotelarzami na temat ich pomysłów. Warto się inspirować i szukać rozwiązań, które pomogą zwiększać przychody.

Przekształcenie hotelu konferencyjnego w obiekt z ofertą pobytów rodzinnych, organizowanie wesel z transmisją online dla gości rozsianych po Polsce i świecie, szukanie oszczędności tam gdzie ich nigdy nie szukaliśmy, zmiana zakresu obowiązków pracowników, inne podejście do marketingu i sprzedaży, nowe podejście do zarządzania ceną, adaptacja sal konferencyjnych do wydarzeń online i wiele innych tematów, to tylko część zadań jakie powinni realizować hotelarze, aby przystosować się do nowej rzeczywistości i do rozpoczęcia etapu odbudowy usług hotelowych do takiego poziomu jaki mieliśmy choćby w 2019 roku.

Kto by nie chciał spotkać się z hotelarzami, którzy wspomniane rozwiązania wprowadzili w życie i chcą podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Czy oby wszystko działa tak jak mamy okazję obserwować z zewnątrz? Czy każdy pomysł się sprawdza? Które z nich warto kopiować, a które odpuścić?

Możesz spotkać się z kilkudziesięcioma hotelarzami, którzy opowiedzą o swoich pomysłach. Którzy szukają od miesięcy rozwiązań i nie boją się ich wdrażać w życie. Którzy chcą się nimi podzielić, przestrzec przed błędami i zachęcić do działania.

20-23 kwietnia wspomnieni hotelarze wystąpią na konferencji Hotel Meeting Online, gdzie podczas prezentacji i paneli dyskusyjnych poszukają rozwiązań. Właśnie pod takim hasłem odbywa się to wydarzenie. Nie będzie już analizowania obecnej sytuacji, każdy wie jak branży jest ciężko. Występujący skupią się tylko na szukaniu rozwiązań i inspiracji uczestników i zachęceniu do działania, wdrażania nowych pomysłów w życie. Program konferencji Hotel Meeting Online

Aby wziąć udział w konferencji można kupić bilet w najniższej cenie 199 zł netto (cena rośnie z każdym tygodniem). Bilety dostępne tutaj. Poza prezentacjami i panelami dyskusyjnymi odbędzie się osiem warsztatów z pełną interakcją z prowadzącymi. Ilość uczestników jest ograniczona do 20 os., zatem obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Na niektóre warsztaty zostały już ostatnie wolne miejsca.

Bezpłatny udział jest możliwy dla hotelarzy z obiektów większych niż około 40 pokoi, którzy wydelegują osobę odpowiedzialną za decyzje zakupowe do spotkań z dostawcami produktów i usług (business speed dating). Oczywiście te spotkania także odbywają się online i będą miały miejsce zaraz po konferencji, a potrwają około 2 godzin. Osoby zainteresowane otrzymanie takiego biletu prosimy o kontakt [email protected]

Bezpłatny udział dla hotelarzy w bardzo trudnej sytuacji. Przygotowaliśmy pulę biletów dla pracowników hoteli, którzy ze względu na bardzo trudną sytuację nie mogą liczyć na sfinansowanie przez pracodawcę udziału w wydarzeniu. Napisz do nas na adres [email protected], opisz bardzo krótko sytuację Twojego hotelu, a zwrotnie otrzymasz od nas bezpłatne zaproszenie. Oczywiście zapewniamy pełną dyskrecję i anonimowość.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.