Jak połączyć online i offline gastronomiczny?

0
762
Podczas listopadowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition Katarzyna Gabrysz, Project Manager i Creative Copywriter w agencji marketingowej Appetite4, wyjaśni, dlaczego Internet to nie wszystko oraz podpowie, jak zespolić świat cyfrowy z rzeczywistym w kontekście prowadzenia restauracji.

Katarzyna Gabrysz ukończyła Psychologię Ogólną na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie zaraziła się miłością do reklamy. W Appetite4 spełnia się pracując kreatywnie i organizacyjnie przy projektach, których efekty widzieć może na żywo – jest Project Managerem i Creative Copywriterem. Wcześniej doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek, jak LOT, BP, 4MOVE, Elfa Pharm czy W.Kruk. Wyjątkowo lubi gry słów, niestandardowe działania ambientowe i odważne koncepcje. W wolnym czasie tworzy viralowe grafiki jako Rynn Rysuje.

Podczas jesiennej edycji konferencji Gastro Meeting 2018 Katarzyna Gabrysz wygłosi prezentację pt. „Internet to nie wszystko, czyli jak połączyć online i offline gastronomiczny”, podczas której poruszy następujące tematy:

  • Marketing restauracji – jest tylko jedno słuszne spojrzenie.
  • Dlaczego nie ma online’u bez offline’u i vice versa?
  • Jak budować system motywacyjny w lokalu, którego efekty widać w Internecie – case studies na podstawie prowadzonych marek gastronomicznych.
  • Czy da się wykluczyć z równania Pyszne.pl? Eliminowanie pośrednika sprzedaży wywozów na przykładzie case studies na podstawie prowadzonych marek gastronomicznych.
  • Budżet marketingowy to elastyczność. Określ miesięczne stawki minimalne, ale nie trzymaj się ich sztywno!

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na stronie internetowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj