McDonald’s intensyfikuje działania promocyjne w social mediach

0
1053
McDonald’s zaprezentował nową odsłonę oferty 2 for U. Kampania promująca nowości w ofercie popularnej sieci restauracji nawiązuje do formatu Instagram Stories i wspierana jest przez czołowych polskich influencerów.

Promocja 2 for U realizowana jest przy wsparciu kampanii prowadzonej w telewizji oraz Internecie i skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi. McDonald’s do prowadzenia działań marketingowych wybrał strategię ATL (ang. Above The Line), na którą składają się:

  • spot telewizyjny informujący o akcji,
  • 35 filmów nawiązujących do każdego dnia oferty.

Bohaterami kampanii promocyjnej jest grupa sześciorga przyjaciół. McDonalds’s zaangażował również w działania promocyjne postać znaną już z poprzednich spotów 2 for U – trenera.

Kampanię wspierają również polscy influencerzy, którzy gościnnie pojawiają się w filmach promocyjnych – m.in. Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrójkowski, czy Marcin Dubiel. Warto zwrócić uwagę na fakt, że wszystkie materiały video składające się na kampanię zostały nakręcone telefonem. Celem tego zabiegu było zachowanie oryginalnego i naturalnego wyglądu Instagram Stories. Działania w Internecie obejmują m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VoD i Spotify.

„Zdecydowaliśmy się na taki format kampanii, ponieważ jako nowoczesna marka chcemy do swojej młodej grupy docelowej mówić jej językiem. Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie jej przedstawiciele spędzają najwięcej czasu” – mówi Katarzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor McDonald’s Polska.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.