Hotel Meeting Businesswoman Edition na ustach całej branży!

1
878
Czwarta edycja konferencji biznesowej Hotel Meeting okazała się wyjątkowa pod każdym względem. Udział w poniedziałkowym evencie wzięło ponad 400 uczestników, sprzedanych zostało 80 modułów wystawienniczych, a sceną po raz pierwszy zawładnęły wyłącznie przedstawicielki płci pięknej. Imponujące rekordy padły także w części biznesowej, gdzie w ramach formuły Business Speed Dating odbyło się blisko 1800 szybkich spotkań, co jest bezsprzecznie najlepszym wynikiem w skali naszego kraju. Kolejna edycja odbędzie się na wiosnę przyszłego roku – już w nowej lokalizacji.

Zainteresowanie pionierską edycją konferencji Hotel Meeting w wydaniu Businesswoman Edition przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów. Pula bezpłatnych biletów została rozdystrybuowana w kilkanaście godzin, a z uwagi na ogromne zainteresowanie wystawców rozszerzono także powierzchnię wystawienniczą. Efekt – rekordowa frekwencja, która wyniosła ponad 400 osób!

Bogatą część merytoryczną rozpoczęło wystąpienie moderatorki konferencji – Elżbiety Nitsze, zarządzającej hotelem Airport Okęcie, którą w Loży Ekspertów wspierała swoim bogatym doświadczeniem oraz trafnymi spostrzeżeniami i uwagami Grażyna Kowalczyk – Dyrektor Generalna i Członek Zarządu Hotel Narvil Conference & Spa. W pierwszym bloku prezentacji odbyły się jeszcze wystąpienia Małgorzaty Dankowskiej, która wyjaśniła przedstawicielom branży hotelarskiej, na czym polegają najnowsze zmiany w podatkach, oraz Renaty Kusznierskiej, która opowiadała o filozofii, planach i pomyśle na rozwój w Polsce panamskiej marki hotelowej Selina.

Drugi blok zainaugurowała prelekcja Małgorzaty Pioszyk z We Do Hotels na temat efektywnego szkolenia pracowników recepcji skutkującego zwiększeniem liczby rezerwacji bezpośrednich. Następnie na scenie pojawiły się Martyna Mazurek (Prezes Zarządu Grupy Molo), Anna Nowakowska (strefaMICE.pl) i Blanka Retmańska-Man (Idea Profit), aby w ramach panelu dyskusyjnego pt. „Edukacja i szkolenia w hotelarstwie” podpowiedzieć uczestnikom konferencji, gdzie i jak szkolić siebie oraz swoich pracowników.

Po przerwie obiadowej rozpoczął się kolejny panel dyskusyjny, którego wątkiem przewodnim było zarządzanie personelem. W tym temacie swoimi przemyśleniami podzieliły się ze słuchaczami Anna Pestilenz (założycielka i właścicielka Hotelu Szafir), Aneta Lewandowska (p.o. Dyrektora Hotelu Sofitelu Warsaw Victoria) oraz Paulina Kołodziejczyk (General Manager w Leonardo Royal Warsaw Hotel). Zwieńczeniem tej części było case study „Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?” autorstwa Magdaleny Żelech i Marty Pakieły. Przedstawicielki Grupy Arche wykazały, iż realizowanie przez firmę społecznej odpowiedzialności biznesu nie jest sprzeczne z jednoczesnym podejmowaniem działań marketingowych, a marketing nie jest sprzeczny z koncepcją CSR.

W ostatnim bloku części merytorycznej Anna Amsolik z Hotelike.pl zdradziła, jak skutecznie docierać z reklamą do potencjalnych gości, zaś reprezentantki Kancelarii prawnej OWIW Legal – Agnieszka Wołyniec-Ostrowska i Adriana Lotolc – doradziły, jak odpowiednio zabezpieczyć się na wypadek zniszczeń dokonanych przez gościa hotelowego. Po finałowym wystąpieniu wszystkie prelegentki zostały nagrodzone tytułem Expert Hotel Meeting. Łącznie na scenie głównej pojawiło się aż 16 kobiet biznesu.

Odbywający się równolegle Business Speed Dating był natomiast doskonałą sposobnością do weryfikacji oferty produktowej oraz pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Tym razem ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców działających w branży HoReCa odbyło się około 1800, co stanowi absolutny rekord w skali naszego kraju! Aż 70 osób odpowiedzialnych za zakupy i zaopatrzenie dla hoteli sieciowych oraz obiektów niezależnych reprezentowało 50 różnych podmiotów. Największym profesjonalizmem po stronie nabywców wykazał się Dyrektor Operacyjny Airport Hotel Okęcie – Jacek Piasecki, który otrzymał prestiżowy tytuł „Professional Buyer” oraz nagrodę pieniężną w wysokości 5 000 PLN.

Zwycięzcą organizowanego dla dostawców konkursu „The Best Innovation” została zaś firma Venturis HoReCa, która opracowała system KuMin.Sys wspierający monitoring i planowanie działań kuchni restauracyjno-hotelowych w celu ograniczania skali odpadów spożywczych. Triumfator otrzymał bezpłatne stoisko, udział w spotkaniach z kupcami oraz możliwość prezentacji oferty na sali konferencyjnej.

Poza stołeczną firmą swoje produkty i usługi prezentowali na stoiskach również sponsorzy październikowej konferencji: strategiczny – niemiecka firma Rational AG, światowy lider rynku i technologii urządzeń do termicznego przyrządzania potraw w kuchniach profesjonalnych, główni – Customer Alliance (oferujący kompleksowy system do zarządzania reputacją dla hoteli), Mlekovita (największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej) oraz Pergo (producent praktycznych podłóg, wynalazca paneli laminowanych), a także First Data, P&G Professional, Profitroom i Trias AVI.

Jedną z największych atrakcji poniedziałkowego eventu była światowa premiera pionierskiego projektu, do którego zostało zaangażowanych już kilkudziesięciu znamienitych ekspertów z branż hotelarskiej, gastronomicznej, turystycznej i eventowej. Efekty naszej pracy już od najbliższej środy na portalu Horeca Business Club!

Zwieńczeniem konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition były liczne konkursy wizytówkowe oraz wymiana voucherów pobytowych między hotelarzami. Najlepszym podsumowaniem tego wydarzenia są opinie samych uczestników, którzy nie kryli zachwytu.

„To był mój pierwszy raz na Hotel Meeting, ale z pewnością nie ostatni”
„Mega udany event”
„Oby więcej takich spotkań!”
„Cudowne doświadczenie”
„Edukacja jest dla nas ważna”
„To był wielki zaszczyt wziąć aktywny udział w konferencji u Waszego boku!”

Kolejna edycja konferencji Hotel Meeting 15 kwietnia 2019 – tym razem w stołecznym Airport Hotel Okęcie. Wszystkim hotelarzom chcącym poszerzyć swoją wiedzę oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe polecamy zaznaczyć tę datę w kalendarzu czerwonym flamastrem!

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za liczne przybycie, a sponsorom za wsparcie. Do zobaczenia wkrótce!

 

          
 

                  

1 KOMENTARZ

  1. Hotel Meeting całkiem fajna sprawa. Można zobaczyć wiele rozwiązań z branży, porozmawiać z wykonawcami i dowiedzieć się o trendach w branży. To zawsze dobrze wychodzi. Mieliśmy okazję rozmawiać z kilkoma firmami. Mamy pewne pomysły na zmiany w naszym obiekcie. Fajnie do tematu podeszła Trias pokazując nam ciekawe swoje rozwiązania dotyczące sal konferencyjnych, które chcemy wprowadzić.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.