Hotel Marketing Conference – czy warto było przyjechać do Żnina?

1
787
Fot.: Horeca Business Club

Najważniejsze październikowe spotkanie branży hotelowej za nami. Przedstawiamy krótką relację, opinie zebrane podczas konferencji oraz naszą ocenę wydarzenia.

Hotel Marketing Conference (HMC) to wydarzenie, które za każdym razem ściąga wielu hotelarzy, ale również pozostawia po sobie bardzo dobre opinie uczestników. Czy tak było tym razem? Tegoroczna edycja odbyła się po dwuletniej przerwie, oczywiście spowodowanej trwającą epidemią. Ponieważ konferencja pierwszy raz była organizowana w formule hybrydowej, było to zupełnie nowe doświadczenie zarówno dla uczestników, jak i organizatorów. Hotelarze spotkali się w dniach 7-8 października w Cukrowni Żnin, obiektu należącego do Grupy Arche.

Przypomnijmy tylko, że organizatorem tego spotkania jest Profitroom, czyli dostawca rozwiązań technologicznych dla hoteli. Już od pierwszych chwil spotkania, było widać, że postawiono na wysoką jakość transmisji online, co na pewno sprawiło, że doświadczenie uczestników po drugiej stronie ekranu było bardzo dobre. Mogli oni dodatkowo dyskutować i zadawać pytania przez czat, ale także mogli „wdzwaniać” się w konferencję i „wchodzić” na żywo w dyskusję z prowadzącym. To bardzo uatrakcyjniło show, a momentami dochodziło do zabawnych sytuacji, np. jeden z uczestników konferencji na żywo, podczas drugiego dnia zadzwonił ze swojego pokoju hotelowego i utwierdził nas, że wersja online jest bardzo wygodna i wysokiej jakości. Tak wysokiej, że nie musiał fatygować się na salę konferencyjną.

Program był zbudowany łącznie z siedmiu bloków (4 pierwszego dnia i 3 drugiego), podczas których omawiano inne tematy. Każdy z bloków otwierała prezentacja, która była nagrana wcześniej i odtworzona na dużych ekranach. To pozwoliło uatrakcyjnić przekaz o grafiki czy inne elementy wizualne. Taki zabieg na pewno musiał podobać się użytkownikom online. Ci, którzy byli przed sceną, niejednokrotnie twierdzili, że woleliby zobaczyć prezentacje na żywo, tym bardziej, że prezentujący byli obecni na scenie i uczestniczyli w panelu dyskusyjnym zaraz po ich wystąpieniu. Niemniej, trzeba zrozumieć, że w związku z hybrydową wersją wydarzenia, należało dostosować formę przekazu zarówno do uczestników przed sceną jak i przed komputerem. Całość wyglądała naprawdę świetnie!

Po zakończeniu wystąpień pierwszego dnia, uczestnikom pozostawiono kilka godzin wolnego czasu, który mogli spożytkować m.in. na zwiedzanie bardzo dużego terenu Cukrowni Żnin czy skorzystanie ze strefy wellness. Wieczorem tradycyjnie już przygotowana imprezę integrującą środowisko. Było to wydarzenie na bardzo wysokim poziomie organizacyjnym. Nie zabrakło świetnej muzyki na żywo, wystąpił zespół Drugi Tydzień, który od pierwszych dźwięków poniósł publiczność do wspólnej zabawy. Do tego świetnie zagrała oprawa wizualna. Oczywiście nie zabrakło jedzenia i dobrych trunków. Impreza trwała niemal do rana.

Drugiego dnia, pomimo imprezy, sala była pełna słuchaczy, a taka frekwencja utrzymała się do samego końca. Wśród uczestników było widać bardzo dobrą atmosferę i zadowolenie. Z jednej strony może to być efekt epidemii, która uniemożliwiała organizację tego typu wydarzeń branżowych, z drugiej strony na pewno przyczynili się do tego organizatorzy, którzy stworzyli naprawdę świetną atmosferę. Do zobaczenia za rok!

Na relację wideo zapraszamy Was już w najbliższy czwartek, 14 października do Serwisu Informacyjnego Horeca TV.

1 KOMENTARZ

  1. Dziękuję za Państwa artykuł! Faktycznie, mieliśmy co najmniej kilka zabawnych momentów, gdy dzwonili do nas widzowie. Poza wspomnianym panem Maciejem, który z racji afterparty, które odbyło się poprzedniego wieczoru, drugi dzień konferencji wolał oglądać z hotelowego pokoju, była jeszcze Klaudia, która łączyła się z nami z Zanzibaru. Mam nadzieję, że ci, których zabrakło w tej edycji, dołączą na Hotel Marketing Conference 2022!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.