Hotel Afrodyta Business & SPA podsumowuje rok, awansuje pracowników i rekrutuje nowych

0
1698

Hotel Afrodyta Business & SPA w 2019 roku zwiększył udział w rynku spotkań biznesowych, pobytów weekendowych, a także funkcjonowania studia kulinarnego dla biznesu. Kompleks hotelowy to obecnie 2 budynki z 72 pokojami wraz ze studiem kulinarnym oraz niezależną salą eventową.

Mamy opracowany plan rozwoju i ekspansji marki hotelowej na 2020 rok. Jesteśmy w trakcie zmian struktury organizacyjnej i wewnętrznych awansów kierowniczych. Wiemy, że osiągnięcie naszych założeń na nowy rok będzie wymagało zwiększenia zatrudnienia i zrekrutowanie doświadczonych kierowników działów operacyjnych – mówi Maciej Straus odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie marką hotelową. – Skuteczność prowadzonych działań i nierotujący zespół pracowników daje nam poczucie bezpieczeństwa i możliwości planowania rozwoju oferty hotelowej na 2020 rok – dodaje.

Przedstawiamy zmiany kadrowe w hotelu Afrodyta Business & SPA – Gratulujemy awansów!

Patrycja Radomska, która do tej pory odpowiadała za zarządzanie sprzedażą i organizacje spotkań biznesowych w pierwszym kwartale 2020 roku obejmie stanowisko v-ce dyrektora hotelu i w domenie jej działań będzie jeszcze większy focus na sprawność operacyjną i eventową hotelu dla sektora MICE. Patrycja związana jest z hotelem ponad 12 lat i to dzięki jej pracy studio kulinarne dla biznesu stało się wizytówką biznesową obiektu.

Kinga Laskowska zajmująca się do tej pory działem technicznym i housekeepingu, obejmuje stanowisko kierownika pionu hotelowego. Posiadając doświadczenie z sieciowych hoteli w kraju i Unii Europejskiej jest osobą, która odpowiada za rozwój kompetencji pracowników recepcji, pokojowych i sprzedaży indywidualnej.

 

Robert Stępniak dotychczas kierownik restauracji i bankietów przechodzi do nowo utworzonego stanowiska kierownika operacyjnego i zaopatrzenia hotelu. Oczekiwania gości biznesowych oraz ilość eventów jakie organizowane są w naszym kompleksie hotelowym, spowodowała, iż tworzymy komórkę, która zajmie się tylko i wyłącznie realizacją spotkań i sprawnością techniczną obiektu. Robert Stępniak to wychowanek obiektu i w tym roku obchodził jubileusz pracy – 10 lat. Hotel nie ma przed nim tajemnic a posiadane, szerokie kompetencje są najlepszą prognozą planowanych zmian w tym zakresie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.