Hotel Afrodyta Business & SPA podsumowuje rok, awansuje pracowników i rekrutuje nowych

0
2063

Hotel Afrodyta Business & SPA w 2019 roku zwiększył udział w rynku spotkań biznesowych, pobytów weekendowych, a także funkcjonowania studia kulinarnego dla biznesu. Kompleks hotelowy to obecnie 2 budynki z 72 pokojami wraz ze studiem kulinarnym oraz niezależną salą eventową.

Mamy opracowany plan rozwoju i ekspansji marki hotelowej na 2020 rok. Jesteśmy w trakcie zmian struktury organizacyjnej i wewnętrznych awansów kierowniczych. Wiemy, że osiągnięcie naszych założeń na nowy rok będzie wymagało zwiększenia zatrudnienia i zrekrutowanie doświadczonych kierowników działów operacyjnych – mówi Maciej Straus odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie marką hotelową. – Skuteczność prowadzonych działań i nierotujący zespół pracowników daje nam poczucie bezpieczeństwa i możliwości planowania rozwoju oferty hotelowej na 2020 rok – dodaje.

Przedstawiamy zmiany kadrowe w hotelu Afrodyta Business & SPA – Gratulujemy awansów!

Patrycja Radomska, która do tej pory odpowiadała za zarządzanie sprzedażą i organizacje spotkań biznesowych w pierwszym kwartale 2020 roku obejmie stanowisko v-ce dyrektora hotelu i w domenie jej działań będzie jeszcze większy focus na sprawność operacyjną i eventową hotelu dla sektora MICE. Patrycja związana jest z hotelem ponad 12 lat i to dzięki jej pracy studio kulinarne dla biznesu stało się wizytówką biznesową obiektu.

Kinga Laskowska zajmująca się do tej pory działem technicznym i housekeepingu, obejmuje stanowisko kierownika pionu hotelowego. Posiadając doświadczenie z sieciowych hoteli w kraju i Unii Europejskiej jest osobą, która odpowiada za rozwój kompetencji pracowników recepcji, pokojowych i sprzedaży indywidualnej.

 

Robert Stępniak dotychczas kierownik restauracji i bankietów przechodzi do nowo utworzonego stanowiska kierownika operacyjnego i zaopatrzenia hotelu. Oczekiwania gości biznesowych oraz ilość eventów jakie organizowane są w naszym kompleksie hotelowym, spowodowała, iż tworzymy komórkę, która zajmie się tylko i wyłącznie realizacją spotkań i sprawnością techniczną obiektu. Robert Stępniak to wychowanek obiektu i w tym roku obchodził jubileusz pracy – 10 lat. Hotel nie ma przed nim tajemnic a posiadane, szerokie kompetencje są najlepszą prognozą planowanych zmian w tym zakresie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.