Wyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!

0
1094

Ta wyjątkowa mapa ma aż 2,5 metra wysokości i 1,5 metra szerokości i poza klasycznymi zabytkami oraz muzeami, pozwoli gościom na odkrycie między innymi: krakowskiego zagłębia food trucków, sekretnego baru, pchlego targu, antykwariatu i miejsca z polską ceramiką. Wyznaczone punkty dają także szansę na poznanie tras rekreacyjnych oraz tętna miasta z alternatywnymi rozrywkami.

Wybrane atrakcje podzielono na pięć kategorii:

Zasmakuj w Krakowie – miejsca, w których można spotkać mieszkańców Krakowa, robiąc zakupy na Starym Kleparzu czy jedząc legendarne już kiełbaski z niebieskiej Nyski.
Kultura i Sztuka – to nie tylko znane muzea, lecz również miejsca mniej oczywiste, takie jak pchli targ czy antykwariat.

Tętno miasta – od małych, kameralnych miejsc spotkań, po duże centra, w których odbywają się koncerty gwiazd światowego formatu.

Krakowskie Szlaki – trasy rekreacyjne, gdzie króluje aktywność fizyczna – spacer, rower czy rolki, idealne do połączenia z odkrywaniem urokliwych zakątków miasta.

Sacrum – obiekty sakralne leżące zarówno w pobliżu hotelu, jak i te nieco oddalone od centrum, a równie interesujące.

Mapa wisi w lobby hotelowym, na wprost wind oraz schodów prowadzących na piętro bankietowe, i jest wykorzystywana przez załogę hotelu do opowiadania gościom o mieście. Dodatkowo, samą ideę projektu po krótce opisano na mosiężnej tabliczce, którą umieszczono tuż przed mapą.

Zachęcamy do poznawania Krakowa zarówno przez znane wszystkim zabytki, jak i przez miejsca lubiane i uczęszczane przez lokalną społeczność. Planujemy w przyszłości publikację mapy także online. Obecnie korzystamy z niej podczas codziennej animacji naszych gości w lobby hotelowym. Dzięki mobilnemu systemowi meldowania gości, nasz zespół z łatwością korzysta z mapy, aby wskazać położenie hotelu i okoliczne atrakcje. Kolejnym krokiem w tym projekcie będzie wydruk mapy i jej dostępność w wersji papierowej – mówi Magdalena Wiatrowska z hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.

Projekt powstał z inicjatywy dyrektora hotelu – Tomasza Schwedy, a koordynacja została powierzona Magdalenie Wiatrowskiej na początku sierpnia. Prace zakończono po 16 tygodniach intensywnej pracy zespołu hotelowego oraz firm zewnętrznych, by 27 listopada na stałe mogła zagościć w hotelowym lobby.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.