Business Intelligence w gastronomii, czyli jak skutecznie analizować dane

0
470
Podczas listopadowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition Kamila Olek, właścicielka agencji marketingowej Brand It Up, podpowie, jak skutecznie i szybko analizować dane w gastronomii.

Kamila Olek związana jest ze światem cyfr. Od sześciu lat zajmuje się tworzeniem systemów analizy danych w sektorze gastronomicznym. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Studia Podyplomowe w zakresie Informatycznych Systemów Zarządzania – strategii, projektowania i integracji.

Jako właścicielka agencji marketingowej Brand It Up pomaga właścicielom firm udoskonalać, uszczelniać oraz integrować systemy zarządzania w taki sposób, aby mogli szybko i skutecznie analizować dane w przekroju całej organizacji. Buduje systemy wspomagające podejmowanie decyzji biznesowych w przedsiębiorstwach, by managerowie podejmowali decyzje w oparciu o cyfry. Prowadzi także projekty w branży gastronomicznej, spożywczej oraz detalicznej na rynkach krajowym i amerykańskim.

Reklama

Podczas jesiennej edycji konferencji Gastro Meeting 2018 Kamila Olek wygłosi prezentację pt. „Business Intelligence w gastronomii – jak skutecznie i szybko analizować dane w gastronomii”, podczas której poruszy następujące zagadnienia:

  • Zdefiniowanie problemu analitycznego w gastronomii – jak się za to zabrać (wiele źródeł danych, proces gromadzenia danych charakterystyczny dla branży – często na papierze, bez dygitalizacji, wiele źródeł danych, brak zdefiniowanego flow procesów, które budowały się „na żywym organizmie, brak możliwości konsolidacji danych)?
  • Określenie celu – które dane i wskaźniki są dla nas kluczowe, które „mile widziane” i jaki koszt jesteśmy w stanie ponieść, by pozyskać dane?
  • Zdefiniowanie zapotrzebowania i modelowanie procesów w celu gromadzenia danych na odpowiednim poziomie agregacji (m.in. COGS – czy wystarczy nam globalny wskaźnik, czy chcemy analizować kategorie, czy chcemy analizować poszczególne pozycje na fakturze, żeby na przykład monitorować sezonowość cen?)
  • Dostosowanie systemu
  • Zbudowanie hurtowni danych i budowa raportów
  • Przykłady zastosowań Business Intelligence i pokazanie przykładowych raportów, które można monitorować
  • Przegląd dostępnych narzędzi rynkowych

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na stronie internetowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.