Bobby Burger otworzył pierwszy lokal w Lublinie

0
304
Bobby Burger, największa polska sieć burgerowni, okrzyknęła rok 2018 rokiem intensywnej ekspansji. Marka dynamicznie rozwija się w oparciu o system franczyzowy oraz otwarcia lokali własnych. W drugiej połowie sierpnia uruchomiła swój pierwszy punkt w Lublinie, zyskując tym samym 12 lokal własny oraz 37 burgerownię na mapie Polski.

Ta pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni ma już 36 lokali w dużych polskich miastach i jeden punkt sezonowy nad morzem. Po podbiciu gastronomicznych serc 15 miast, takich jak m.in. Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź czy Wrocław, przyszedł czas na Lublin. Nowy lokal marki Bobby Burger o powierzchni 120 m2 znajduje się w samym sercu miasta przy ulicy Krakowskie Przedmieście 9. Wystrój lokalu nawiązuje do regionu, w którym jest położony.

„Lublin to bardzo klimatyczne miasto z bogatą historią oraz atrakcyjną ofertą kulturalną, dzięki której miasto tętni życiem niezależnie od pory dnia, czy roku. Wiemy, że mieszkańcy takich aglomeracji postrzegają burgerownie w kategoriach modnych miejsc, w których chętnie umawiają się ze znajomymi i spędzają w nich czas. Dlatego ważne było dla nas stworzenie lokalu, w którym atmosfera będzie zachęcała do dłuższych wizyt”

„Mimo że jesteśmy siecią ogólnopolską, to zależało nam na tym, by lubelski lokal był przyjazny i związany z regionem, w którym się znajduje. Stąd pomysł z neonami zawieszonymi na ścianach, które nawiązują do lokalnej gwary. Atrakcyjne jest także położenie burgerowni – centrum miasta to świetna lokalizacja zarówno dla mieszkańców czy turystów poszukujących ciekawego miejsca na popołudniowy obiad, jak i wieczorny wypad na miasto ze znajomymi” – mówi Maciej Sobolewski z Bobby Burger.




Franczyza oraz lokale własne

Reklama

Sieć lokali Bobby Burger rozwija się przede wszystkim w oparciu o model franczyzowy, ale lokale własne także stanowią ważny punkt strategii ekspansji.

„W naszym portfolio posiadamy już 25 lokali franczyzowych. Zainteresowanie tym modelem współpracy jest bardzo duże, m.in. dlatego stworzyliśmy system Bobby Burger Smart Cube, dzięki któremu przedsiębiorca posiadający działkę może prowadzić biznes w dowolnym miejscu sezonowo. Ważne z punktu widzenia rozwoju naszej sieci jest także posiadanie lokali własnych. Otwarcie burgerowni w Lublinie jest kolejnym krokiem ku ekspansji na polskim rynku. Dzięki niemu do naszego portfolio dołączył 12 lokal własny” – dodaje Sobolewski.

W ofercie lubelskiego Bobby Burgera, poza flagowymi burgerami 100 proc. wołowina, można znaleźć burgery wegetariańskie, frytki czy lemoniadę. Dodatkowo od 1 września w ramach menu sezonowego dostępny będzie m.in. burger Godzilla – z potrójną wołowiną, potrójnym serem i potrójnym boczkiem. Lokal otwarty jest od niedzieli do czwartku w godz. 11:00 – 24:00 oraz w piątek i sobotę w godz. 11:00 – 2:00.




O marce

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca 16 polskich miast, w których funkcjonuje 36 lokali marki i jeden punkt sezonowy.

Bobby Burger planuje w dalszym ciągu mocno akcentować swoją obecność w kulturze miejskiej, a nowa oferta franczyzowa marki stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: REAL FOOD, REAL PEOPLE – prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi. Jedną z autorskich inicjatyw marki jest Bobby Team, wspierający pasję, energię i dynamizm młodych ludzi.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.