[Hotel Meeting Online] UWAGA! Zarejestruj się już dziś na limitowane warsztaty!

0
221

Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje 26 stycznia. Już dziś zapraszamy do zapoznania się z programem i wyboru tematyki warsztatów. Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona. 

Warsztaty ruszą trzeciego dnia konferencji – 28 stycznia. Trwają równolegle od godziny 10 godziny 13. Maksymalna ilość uczestników: 20 osób. Warsztaty są prowadzone na żywo z pełną interakcją, tzn. każdy uczestnik łączy się z trenerem i grupą z wykorzystaniem kamery i mikrofonu.

WARSZTAT 1 – Skuteczny menedżer horeca – Rafał Pasenik – Dyrektor ds.szkoleń w H&R System

Bycie liderem w zmieniających się okolicznościach to wyzwanie przed jakimi stawiani są menedżerowie w obecnych czasach.
Zespół potrzebuje lidera, który potrafi angażować innych do działania.
Podczas warsztatu poznasz jedno z najskuteczniejszych narzędzi wspierających liderów w działaniu i pomagające pracownikom w zmniejszaniu projekcji.
Kluczowe tematy podczas warsztatu:
Budowanie zespołu nastawionego na współpracę
Budowanie prawidłowej komunikacji w zespole
Kontrakt z zespołem – Expose Szefa
Cele expose
Struktura expose
Przygotowanie i wygłoszenie expose
Określenie zachowań, które mają negatywny i pozytywny wpływ na zespół
Każdy uczestnik otrzyma work book z ćwiczeniami.
Podczas warsztatów będą burze mózgów, dyskusje i praca w grupach.

WARSZTAT 2 – Trening kreatywności dla hotelarzy – Arkadiusz Bednarski – Trener biznesu – Autor bestsellerów z zakresu sprzedaży

Wielu hotelarzy poszukuje sposobów na zwiększenie obłożenia hotelu poza sezonem.

Z pomocą może przyjść praktyczna znajomość technik i narzędzi kreatywnego myślenia, dzięki którym będą mogli szybciej i łatwej tworzyć nowe produkty, usługi oraz kompleksowe rozwiązania.

Dzięki temu:

  • Twoja oferta stanie się bardziej atrakcyjna.
  • Przyciągniesz większą liczbę gości i zwiększysz obłożenie.
  • Zwiększysz przewagę konkurencyjną na rynku.

Podczas warsztatu uczestnicy będą mogli poznać oraz przećwiczyć wybrane techniki kreatywnego myślenia.

Program obejmuje następujące zagadnienia:

  • Czym jest i jak przebiega proces kreacji.
  • Redefinicja problemu wg formuł: WJSM i CJMZ.
  • Heurystyczne generowanie pomysłów – tworzenie nowych produktów i rozwiązań.
  • Elementy sprzedaży kreatywnej.

Każdy z uczestników warsztatu otrzyma w prezencie audiobook „140 sekretów Mistrza Sprzedaży” autorstwa Arkadiusza Bednarskiego.

Warsztat jest rekomendowany dla:

  • Kadry zarządzającej

Działów sprzedaży i marketingu

WARSZTAT 3 – Aktywne budowanie ralacji – Eliza Kozica – Dyrektor ds.szkoleń w Idea Profit

W czasach VUCA relacje oparte na transakcjach, oczekiwanie na zapytanie oraz walka cenowa przestają działać.
Teraz świat należy do odważnych. Inicjatywa i znajomość klienta oraz analiza jego potrzeb to nasi sprzymierzeńcy w drodze do sukcesu.

Chcesz się dowiedzieć:
– jak szukać danych o kliencie i je wykorzystywać
– jak znajdować i wykorzystywać preteksty do rozmowy
– jak budować treść oferty na trudne czasy

WARSZTAT 4 – Analiza progu rentowności hotelu – Cezary Sarnecki i Jarosław Podniesiński – Partner at SECCO Hospitality Financial Management

Z tematyki tej uczestnicy warsztatów będą mogli dowiedzieć się:
· Jak zbudować dla własnego obiektu prosty model Break-Even Point (B-E P)?
· Dlaczego podział kosztów ze względu na ich zmienność jest istotny przy ograniczonym rynku i zasobach?
· W jaki sposób model B-E P wspiera podejmowanie decyzji operacyjnych managera? Co wnosi analiza what – if…?
· Jak znaleźć nowy punkt równowagi BE-P przy zmianie poziomu przychodów ze sprzedaży lub kosztów, jak interpretować tą zmianę?

WARSZTAT 5 – Skuteczna rozmowa rezerwacyjna w dobie COVID19 – Małgorzata Pioszyk –  Trener, konsultant, wykładowca, ekspert sprzedaży i obsługi klienta, We Do. Hotels

Zakres:

Jak prowadzić rozmowę z Gościem, aby skończyła się rezerwacją

Odpowiadanie na obiekcje i techniki obrony ceny

Upsell podczas rozmowy rezerwacyjnej

Sesja pytań i odpowiedzi

Dla kogo:

Dla właścicieli i menedżerów hoteli i obiektów noclegów, którym zależy na zwiększaniu liczby rezerwacji bezpośrednich i podnoszeniu wartości pobytu Gościa w hotelu.

Dla pracowników recepcji i działów rezerwacji, którym zależy na zwiększaniu skuteczności sprzedaży i podnoszeniu efektywności.

WARSZTAT 6 – Jak podnieść jakość obsługi w hotelarstwie – Anna Możdżyńska – Trener branży HoReCa i sektora turystycznego

Warsztat dedykowany jest właścicielom oraz managerom hoteli i obiektów noclegowych, nie będących hotelami sieciowymi.

Zainspiruj się i zobacz jak inni odnależli się na rynku w ostatnich 6 miesiącach.

Będzie inspirująco i merytorycznie.

2-godzinny warsztat= 120 minut , które zmienią twoją perspektywę patrzenia na hotelarstwo!

WARSZTAT 7 – Revenue Management w Hotelarstwie. Jak skutecznie zwiększać zyski dzięki właściwej analizie danych – Tomasz Kałuża -Data Analyst, Excel Advanced User

Prezentacja będzie krótką zajawką tego, czego uczestnicy dowiedzą sią na warsztatach. Będzie to przegląd podstawowych narzędzi i raportów które służą do podejmowania właściwych decyzji w zakresie zmiany ceny. M.in.: analiza kanałów rezerwacji online z wykorzystaniem tabel przestawnych, przegląd najważniejszych statystyk z Yield Planet – najpopularniejszego Channel Managera oraz pace report – jak rok do roku właściwie porównać wyniki z działalności noclegowej.

WARSZTAT 8 – Kompetencje managera, a uaktywnianie potencjału pracownika – Dawid Thom i Michał Żarowski

Warsztaty mają na celu ukazanie czy i w jakim stopniu oraz jakie kompetencje managera uaktywniają potencjał pracownika lub zespołu pracowników.

Moduł I:
Przedstawienie prowadzących wraz z informacją o doświadczeniu i wiedzą popartą doświadczeniem praktycznym.

Moduł II:
Omówienie kluczowych kompetencji skutecznego managera z perspektywy pracy w branży HoReCa. Wyjaśnienie dlaczego trzy cechy managera pozwolą zbudować i pobudzić zespół do działania: inteligencja emocjonalna, motywowanie pracowników, zdolność podejmowania decyzji.

Moduł III:
Jaki jest skuteczny Manager?
Odpowiemy na pytanie dlaczego osoba niezbyt pewna siebie i niezdecydowana nie zbuduje autorytetu i szacunku pracowników.

Moduł IV:
Krótka droga od zaangażowanego pracownika do zainspirowanego zespołu:
Przedstawimy czynniki budujące zaangażowanie i motywujące pracowników oraz odpowiemy na pytanie jaką role odgrywa w tym procesie manager.

Moduł V:
Rozwój pracowników, ich zaangażowanie w pracę oraz rozbudzanie ich potencjału zależy w dużej mierze od postawy i stylu pracy managera.
Omówimy na podstawie własnych doświadczeń o pracy naszych zespołów.

Na styczniową edycję konferencji Hotel Meeting Online przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy w hotelu do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca również realizujemy w formie Online. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Dzięki temu rozwiązaniu kupcy maksymalnie oszczędzą swój czas, uaktualnią ceny i oferty, a także, co bardzo istotne poznają produkty, które pozwolą na dostosowanie obiektów do aktualnych obostrzeń sanitarnych. Dla dostawców to szansa na przeprowadzenie w jednym miejscu kilkudziesięciu spotkań i  przedstawienie swojej oferty. O najbliższym terminie Business Speed Dating będziemy informować na bieżąco. UWAGA – UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU POD ADRESEM:

[email protected]

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 

Weronika Goworowska

Email: [email protected]

W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:

PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 26-28 STYCZNIA

Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!

Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:

https://www.facebook.com/horecabc

lub

https://www.facebook.com/TVhoreca

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.