#HotelBezFiltra – deklaracja Grupy Arche

0
489

Wczoraj miała finał akcja Arche, która była zapowiadana od kilku dni hasłem „Nastąpi koniec”. Od teraz Arche to „Hotel bez filtra”.

17 stycznia w „Blue Monday” Hotele Arche rozpoczynają nową akcję społeczną – „Hotel bez filtra”. Tym samym poruszają ważny problem społeczny, czyli depresji u dzieci i młodzieży.

Coraz więcej młodych osób młodych, doszukuje się ideałów wśród swoich idoli, którzy często publikują zdjęcia retuszowane, dalekie od rzeczywistości. Brak akceptacji swojego wyglądu to jeden z powodów występowania stanów depresyjnych u dzieci i młodzieży.

Reklama

Arche podkreśla, że nie zmieni świata, ale małymi krokami może wpływać na publikowanie w sieci prawdy, a nie fikcji. Hotele deklarują od 17 stycznia brak retuszu zdjęć umieszczanych na facebooku i Instagramie pod hasłem „Hotel bez filtra”.

Zobaczcie film promujący Hotel Bez Filtra.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.