W Sosnowcu powstanie premierowy obiekt marki Mercure

0
284
Grupa Orbis, której strategicznym partnerem jest AccorHotels, kontynuuje dalszy dynamiczny rozwój w Polsce i Europie Wschodniej. Orbis zawarł właśnie umowę franczyzy na hotel Mercure Sosnowiec (120 pokoi) z Glare Global Sourcing Faruque sp.j.

Mercure Sosnowiec zostanie otwarty w 2022 roku i będzie pierwszym markowym hotelem w tym mieście. Będzie to nowa inwestycja, która powstanie w miejscu starego budynku szkoły zawodowej, przy ul. Teatralnej, w centrum Sosnowca. Niewątpliwym atutem hotelu będzie lokalizacja – zaledwie 450 m od Dworca Głównego, przy centrum handlowym, w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych i w bliskiej odległości do centrum Katowic. Oprócz 120 pokoi w hotelu znajdzie się restauracja, sky bar, powierzchnia konferencyjno-bankietowa oraz usługi Spa.

„Cieszę się, że razem z Grupą Orbis i AccorHotels stworzymy nowoczesny hotel dla podróżujących zarówno biznesowo, jak i i turystycznie. Nie ukrywam, iż wybrałem tę markę, ponieważ spodobał mi się koncept hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Z uwagi na centralną lokalizację hotelu w Sosnowcu, poszukiwałem silnej, wystandaryzowanej marki, należącej do międzynarodowej sieci, ale na tyle elastycznej abym mógł stworzyć hotel z elementami, na których mi zależy. Ten hotel będzie nie tylko świetną bazą dla gości biznesowych, ale i adresem, pod którym znajdą się nowe, ciekawe koncepty restauracyjne” – tłumaczy Mohammed Omar Faruque, franczyzobiorca.

„Sosnowiec posiada potencjał biznesowy – jest jednym z głównych miast wchodzących w skład aglomeracji górnośląskiej i jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą kraju. Bardzo się cieszymy, że wybór padł na markę Mercure – znaną i rozpoznawalną markę w Europie i na świecie” – dodaje Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis S.A.

Sieć hoteli Mercure to znane i rozpoznawalne na całym świecie hotele grupy AccorHotels kategorii średniej (midscale). Każdy hotel Mercure jest inny i inspirowany lokalną kulturą w ponad 770 lokalizacjach położonych w 61 krajach. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci gwarantującej wysoką jakość z ciepłą atmosferą typową dla hoteli zakorzenionych w lokalnej społeczności.

Reklama

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 21 000 pokoi w ponad 130 hotelach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie – od luksusowych hoteli pięciogwiazdkowych po ekonomiczne jednogwiazdkowe. Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.