W drugim odcinku z cyklu „TOP Hotelarze” Wojciech Siemień, Dyrektor Hotelu Aurora Family & Spa, po raz pierwszy zdradzi swoje zawodowe plany na nadchodzący rok.

Wojciech Siemień z branżą hotelarską jest związany już od przeszło 40 lat. Karierę zawodową rozpoczynał jako recepcjonista w stołecznym hotelu Forum, gdzie zakotwiczył na kilkanaście lat. Stamtąd na krótki okres przeniósł się do firmy zajmującej się dystrybucją pierwszego w Polsce zintegrowanego systemu dla hoteli, po czym dołączył do zespołu odpowiadającego za otwarcie hotelu Sobieski w Warszawie. Następnie zajął się zarządzaniem zasobami ludzkimi w jednej z firm handlowych, skąd po ponad dziesięciu latach wrócił do branży hotelarskiej. Od tego momentu wprowadził na rynek olsztyński Yachtclub Tiffi, a po powrocie do Warszawy uczestniczył w pre-openingu i kategoryzacji podwarszawskiego hotelu Brant. Przez kilka miesięcy zarządzał również dwoma rzeszowskimi obiektami – Grand i Bristol. Od 4,5 roku pełni natomiast funkcję dyrektora czterogwiazdkowego hotelu Aurora Family & Spa w Międzyzdrojach.

O specyfice działalności hotelu resortowego, inwestycjach w obiekcie, którym zarządza oraz planach zawodowych Wojciech Siemień szczegółowo opowiedział w grudniowej audycji z cyklu „TOP Hotelarze”, w którym gośćmi są czołowe postaci branży hotelarskiej – Prezesi, Dyrektorzy i Managerowie największych obiektów sieciowych oraz hoteli niezależnych.

„Jeszcze kilka lat temu obiekty położone nad Morzem czy w miejscowościach resortowych funkcjonowały pełną parą przez dwa miesiące w roku. […] 15 czy 20 sierpnia zamykały się wszystkie punkty gastronomiczne, jakby ktoś wyciągnął wtyczkę z kontaktu – życie zamierało. Dziś ten sezon jest już dużo dłuższy.”

Wojciech Siemień, Dyrektor Hotelu Aurora Family & Spa w Międzyzdrojach

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

 

Dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych w serwisie www.horecabc.pl jest dozwolone tylko po uzyskaniu pisemnej zgody wydawcy.