Setki hotelarzy w Poznaniu – podsumowanie Hotel Marketing Conference 2019

1
1106

34 prezentacje, 14 doświadczonych prelegentów, 21 prowadzących inspirujące warsztaty, sponsorzy oraz zespół Profitroom – tak w liczbach można podsumować konferencję Hotel Marketing Conference 2019.

Na początku października w Poznaniu spotkali się hotelarze z całej Polski. Pierwszego dnia na uczestników czekały prelekcje i wieczór branżowy, zaś drugiego warsztaty i miejsce do intensywnych spotkań.

 

Konferencje rozpoczęła Magdalena Urbaniak tematem „Influencer marketing. Dlaczego twój hotel go dziś potrzebuje bardziej niż kiedykolwiek”. Paweł Cichocki natomiast rozwinął temat mailingów.

Na scenie pojawił się również Karol Weber, autor bloga Enjoyyourstay.pl opowiedział o dopasowaniu obiektu, usług i komunikacji do nowego pokolenia gości.

 

Waldemar Antonowicz przedstawił premiery produktowe w Profitroom, zaś Bartosz Sułecki odpowiedział na pytania jak wygrywać z sprzedaży – strategia sprzedaży i marketingu hotelu.

 

Mateusz Czech zajął się tematem chatbot’ów jako członków załogi. Mateusz Zieliński poprowadził panel dyskusyjny na temat hybrydowego Front Office.

Izabela Jaśkowiak udzieliła 10 praktycznych wskazówek  w jaki sposób zachęcić do rezerwacji bezpośredniej.

 

Pierwszy dzień konferencji zamknął prof. Henryk Mruk. Jego wykład o skutecznym budowaniu i wzmacnianiu marki na konkurencyjnym rynku hotelarskim wzbudził olbrzymie zainteresowanie, a sposób prowadzenia wykładu niejednokrotnie rozbawił licznie zgromadzonych słuchaczy.

Drugi dzień upłynął uczestnikom na udziale w licznych warsztatach. Organizatorzy zapowiadają, że liczą, iż kolejna edycja zgromadzi jeszcze więcej uczestników lub przynajmniej utrzyma tegoroczny poziom.

 

1 KOMENTARZ

  1. Liczę, że następnym razem uda się nam pojawić na wydarzeniu i opowiedzieć w jaki sposób można wykorzystać w hotelu narzędzie do pomiaru skuteczności kampanii marketingowych w generowaniu telefonów z rezerwacjami. Dane potrafią zapoczątkować pozytywne zmiany w marketingu hoteli.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.