Thai Wok celuje nie tylko w centra handlowe

0
73
Advertisement
Popularna sieć restauracji specjalizujących się w kuchni tajskiej, które najczęściej można odwiedzić w centrach handlowych, otworzyła nowy punkt – tym razem poza galerią handlową.

Zainaugurowana na początku roku restauracja przy ul. Inflanckiej 4b zlokalizowana jest w stołecznym biurowcu Gdański Business Center. Lokal o powierzchni 180 m2 oferuje 65 miejsc dla gości oraz parking przed wejściem.

Thai Wok przykłada wielką uwagę do wyglądu wnętrz i designu swoich lokali, aby każdy, kto spędza czas w restauracji, mógł czuć się niczym w sercu Tajlandii. Atmosfera tego miejsca i możliwość oglądania zamówionych dań przygotowywanych na żywo z pewnością przyciągnie wielu klientów nie tylko z całej Warszawy, ale i okolic. Wyjście poza centra handlowe na pewno opłaci się popularnej sieci ze względu na wysokie opłaty za czynsz w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych.

„Chcemy rozwinąć listę lokalizacji w Trójmieście i Warszawie, ale też rozpocząć biznes w nowych lokalizacjach w Polsce, takich jak Kraków czy Katowice” – powiedziała dla portalu Retailnet.pl Karolina Szczepanik, Kierownik ds. Administracyjno-Operacyjnych w Thai Wok Sp. z o.o.

Już teraz firma współpracuje z UberEats, zatem dania tajskie można zamówić do dowolnego miejsca przez aplikację w telefonie, ale jak informuje Szczepanik, wkrótce podpisane zostaną nowe kontrakty.

Aktualnie sieć Thai Wok liczy 18 restauracji, m.in. w Galerii Mokotów i Złotych Tarasach w Warszawie, czy poznańskim Starym Browarze. Najnowsze plany rozwoju zakładają również wprowadzenie kolejnych dań do menu oraz nowości technologicznych w zakresie wyposażenia kuchennego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.