Studio Trendy – odcinek 3 (audycja Horeca Radio)

0
1050
W trzecim odcinku cyklu audycji pt. „Studio Trendy” Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, przewodnicząca Rady Konsultacyjnej przy Kolegium Gospodarki Światowej SGH oraz członek Rady Naukowej KGŚ, opowiada o dużych danych, które odpowiednio wykorzystane potrafią wspomóc branżę turystyczną.

Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Kachniewska należy obecnie do Rady Naukowej Folia Turistica, Journal of University of Economics – Varna, Rady Recenzentów European Journal of Service Management, Journal of Easter European and Central Asian Research (JEECAR), Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Problems of Tourism and Recreation oraz Rady Naukowo-Programowej Szlaku Elbląskiego. Przewodniczy Radzie Fundacji Rok Rzeki Wisły, jest także propagatorką koncepcji zastosowania nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu „New.Tech.New.Travel”). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Studio Trendy”, w których informuje o nowych tendencjach i kierunkach w branżach turystycznej oraz hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania najnowszej audycji pt. „Doznania napędzane danymi – Big Data”, w której poruszony został temat dużych danych i ich skutecznego wykorzystania.

„Czasami idziemy w zupełnie złym kierunku myśląc o cyfrze, dlatego że zakładamy, iż ma to przeobrazić sposób świadczenia usług lub same usługi. A tak naprawdę cyfrowa turystyka to jest turystyka, która bazuje na danych i to danych cyfrowych.”

Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.