Sprzedać 1 pokój za 1000 zł czy 1000 pokoi za 1 zł – co lepsze? (Horeca Radio)

0
84
Advertisement
Przypominamy audycję z cyklu „Revenue Manager” prowadzący Rafał Krzycki oraz Krzysztof Głąbiński, VP Commercial w Lybra Tech i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej, wraz z zaproszonym gościem Pawłem Kanadysem, Revenue Managerem w Airport Hotel Okęcie, starają się odpowiedzieć na pytanie, czy lepiej sprzedać mało ale drogo, czy dużo ale tanio.


Paweł Kanadys swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2011 roku od stanowiska recepcjonisty w Hotelu Campanile w Lublinie. Od przeszło pięciu lat pracuje w stołecznym Airport Hotel Okęcie, gdzie od lutego 2016 roku realizuje się jako Revenue Manager.

„Musimy wziąć pod uwagę fakt, iż revenue management to nie tylko zarządzanie przychodem, ale też strona kosztowa. Jeśli zatem sprzedamy jeden pokój za tysiąc złotych, mamy do posprzątania tylko jeden pokój, do tego dochodzi jeszcze zużycie mediów. W przypadku tysiąca pokoi za złotówkę (…) koszt jest oczywiście zdecydowanie większy. Cena nie powinna jednak wynosić ani 1000 zł, ani 1 zł – powinna być odpowiednia do aktualnego okresu, w którym się znajdujemy.”

Paweł Kanadys – Revenue Manager w Airport Hotel Okęcie

Partnerzy audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.