Sieć samoobsługowych restauracji wchodzi na stołeczny rynek

0
443
Marka, która jest już znana między innymi w Krakowie czy Gdańsku, zdecydowała się otworzyć premierowy punkt w stolicy. Firma oferująca usługi głównie w biurowcach swój pierwszy warszawski lokal otworzyła na terenie kompleksu T-Mobile Office Park przy ulicy Marynarskiej 12.

Meating Point, bo o nim mowa, stara się wkraczać do największych krajowych aglomeracji. Restauracje tej sieci stanowią połączenie nowoczesnego wnętrza ze zdrowymi, międzynarodowymi smakami. Menu sezonowe przygotowywane jest pod okiem dietetyka i dedykowane zapracowanym osobom, które mają możliwość skorzystania z oferty śniadaniowej i obiadowej. Codzienne aktualizacje karty dań oraz tematyczne tygodnie nie pozwalają na monotonię. Do największych zalet stworzonego w Krakowie konceptu zaliczają się właśnie samoobsługa oraz dowolność w wyborze posiłków.

Aktualnie na terenie kraju działają cztery restauracje pod szyldem Meating Point – trzy w Krakowie i jedna w Gdańsku. Na początku przyszłego roku swoją działalność zainauguruje wspomniany lokal na warszawskim Mokotowie, ale na tym marka nie zamierza poprzestawać. Zaplanowany jest już dalszy rozwój sieci i otwarcia punktów w Łodzi oraz we Wrocławiu.

„Cieszymy się, że coraz więcej właścicieli i zarządców budynków decyduje się na zróżnicowanie oferty handlowo-usługowej w swoich obiektach. Potrzeby pracowników stają się priorytetem dla najemców, którzy biorą pod uwagę atrakcyjność biurowca i jego otoczenia. Koncept Meating Point, który jest nieszablonowym rozwiązaniem, idealnie wpasowuje się w oczekiwania najemców i pracowników nowoczesnych obiektów biurowych” – poinformowała Kinga Zabłocka, Senior Leasing Manager w dziale wynajmu powierzchni handlowych Knight Frank, cytowana przez serwis Horeca Trends.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj