Sieć wirtualnych restauracji sygnowana przez największego w Polsce youtubera Karola “Blowka” Gązwy jest dostępna w opcji “take away” (tylko w odbiorze) w lokalach sieci SPHINX. Każdy fan burgerów Blowka może teraz spróbować zupełnie nowej odsłony burgerów, odbierając je w wybranych restauracjach SPHINX w Polsce.
„Od startu Blow Burgers w lutym 2022 zrealizowaliśmy dziesiątki tysięcy transakcji i otrzymaliśmy gigantyczny oraz szczery feedback od klientów i fanów Blowka. Na podstawie ogromnej ilości danych i opinii, wdrożyliśmy zmiany, które pomogły nam udoskonalić ofertę. Niezwykle ważny dla dalszego rozwoju marki był także dobór partnera restauracyjnego. Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią SPHINX, która gwarantuje nam realizację zamówień na wysokim poziomie” – informuje Łukasz Piekut, CMO Rebel Tang, zarzadzajacej marką Blow Burgers.
Oferta jest dostępna do 18 grudnia. Zamówienia są realizowane tylko w formie odbioru osobistego, a dania można zamawiać przez stronę www.blowburgers.pl. Burgery Blowka są dostępne aż w 39 miastach, w tym w 69 lokalach sieci SPHINX oraz w 8 wyselekcjonowanych lokalach partnerskich Rebel Tang. Pełna lista lokali biorących udział w akcji jest dostępna na stronie blowburgers.pl.
“Jesteśmy podekscytowani tą współpracą i liczymy, że nasi goście oraz klienci Blow Burgers będą zadowoleni z burgerów. Sfinks Polska od zawsze był i jest otwarty na nowinki technologiczne, co pokazujemy przez naszą ofertę wirtualnych restauracji czy własną platformę do zamawiania jedzenia. Współpraca z Rebel Tang i marką Blow Burgers jest świetnym przykładem, że nowoczesna technologia idzie w parze z nowoczesną gastronomią, a sieć SPHINX cały czas rozwija się w tym kierunku” – Mateusz Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć SPHINX.
Oferta Blow Burgers i restauracji SPHINX to cztery różne opcje burgerów, dostępnych w zestawie z frytkami w różnych rozmiarach i napojem. Specjalną propozycją jest zestaw kibica – czyli trzy burgery, największe frytki oraz napoje.