Ruszyła sprzedaż akcji Iron Resorts

0
1718

Od wczoraj można kupować akcje Iron Resorts SA – spółki, która buduje pod Poznaniem wyjątkowy ośrodek treningowo-wypoczynkowy dla triathlonistów i ich rodzin. Obiekt jest już na ukończeniu, a celem emisji akcji, prowadzonej na crowdfundingowej platformie Emiteo, jest sfinansowanie jego rozbudowy o nowe skrzydło. W planach spółka ma już kolejne podobne centra.

Emisja Iron Resorts SA rozpoczęła się 26 sierpnia i zamknie się najpóźniej 26 listopada 2021. Spółka, wyceniona na 12,5 mln zł, oferuje 32% swoich akcji w cenie 34 zł za sztukę. Firma zamierza czerpać przychody nie tylko z działalności hotelowej, ale z wszystkich towarzyszących jej usług związanych z triathlonem i aktywnym stylem życia. To sprawia, że kupno akcji Iron Resorts to inwestycja inna niż np. w aparthotel – deklaruje Lech Jaroniec, prezes spółki. – Dywersyfikujemy źródła przychodów dzięki połączeniu usług noclegowych z gastronomią, szkoleniami, wynajmem sal ćwiczeniowych czy wypożyczaniem sprzętu sportowego.

Akcje Iron Resorts SA są oferowane w modelu crowdfundingu udziałowego za pośrednictwem platformy Emiteo. Koncepcja IronResorts świetnie pasuje do crowdfundingu, bo zaadresowana jest do dobrze zdefiniowanej, sporej społeczności i odpowiada na jej niezaspokojone do tej pory potrzeby – wyjaśnia Dawid Paczka, współzałożyciel i CEO platformy Emiteo. – Widzimy to zresztą po odpowiedziach na prekampanię: fani triathlonu zareagowali entuzjastycznie, a zadeklarowana suma inwestycji kilkakrotnie przekracza cel emisji.

Pierwszym obiektem tworzonym przez spółkę jest Iron Resorts Sierosław: położony pod Poznaniem, w bezpośrednim sąsiedztwie lasów i jeziora Lusowskiego, butikowy ośrodek z własnym zapleczem sportowym i profesjonalną kadrą trenerską. To połączenie wyróżnia nas spośród innych inicjatyw triathlonowych w Polsce – podkreśla Jaroniec. – Trenerskie firmy wynajmują powierzchnie dla swoich zgrupowań czy bootcampów. My oferujemy treningi i noclegi jako jeden podmiot.

Spółka sfinansowała budowę pierwszego etapu inwestycji w całości ze środków własnych. Ośrodek składa się z 15 klimatyzowanych pokojów, uniwersalnej sali, kawiarni, zaplecza kuchennego i udogodnień dla gości w rodzaju placu zabaw dla dzieci czy parkingu. Budowa jest na ukończeniu, Iron Resorts SA zapowiada przyjęcie pierwszych gości jeszcze w tym roku. Emisja akcji ma sfinansować rozbudowę ośrodka o drugie skrzydło. Pozwoli to na wzbogacenie Iron Resorts Sierosław o kolejne sale uniwersalne, salę szkoleniowo-konferencyjną czy ogrodowe SPA.

Za projektem stoi partnerski team dwóch braci o uzupełniających się kompetencjach i doświadczeniach. Lech Jaroniec to przedsiębiorca najlepiej znany jako twórca i twarz kanału YT i fanpage’a IronWay – Droga do Ironmana. W ciągu czterech lat zgromadził wokół swoich mediów społecznościowych kilkunastotysięczne grono zaangażowanych fanów triathlonu. Paweł Jaroniec, także amatorski triathlonista, to deweloper z doświadczeniem w budowie energooszczędnych i pasywnych domów mieszkalnych i obiektów komercyjnych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.