Systemy premiowe dla pracowników recepcji, sprzedaży oraz F&B

0
1244

Jak zbudować system prowizyjny, by wszyscy zyskali? Jak obliczyć wysokość motywującej premii i jak często powinna być wypłacana? Co wpływa na wynagrodzenie podstawowe pracowników oraz wysokość premii? Jak finansowo motywować cały zespół? Jakie są pozafinansowe metody motywacji?

W branży HoReCa niemal na wszystkich stanowiskach wynagrodzenie podzielone jest na kilka składowych. Podstawa, której tu nie będziemy omawiali oraz prowizja, premia czy bonus, który zależy od efektów pracy danej osoby, a czasami całego zespołu.

Jak zatem powinien wyglądać system premiowy dla pracowników recepcji, jak dla pracowników sprzedaży eventów, a jak dla pracowników gastronomii? Każdy z nich wyglądać będzie inaczej, ponieważ uzależniony jest od innych zmiennych. Recepcjoniści mają przełożenie na sprzedaż bezpośrednią, up-selling czy cross-selling. Dział sprzedaży eventów ma wpływ na ściągnięcie do obiektu różnych wydarzeń, które potrafią generować bardzo duże przychody. Dział F&B to zarówno bieżąca obsługa gości hotel, konferencji oraz gości restauracji, a co za tym idzie możliwość zwiększania sprzedaży, promowania wybranych pozycji z menu, ale także szansa na napiwki.

Jak wynagradzać, by motywować, nie mieć rotacji w zespole i nie pójść z torbami? To pytanie zadają sobie wszyscy. Nie ma uniwersalnej odpowiedzi, jednak są przykłady, na których można się wzorować.

O tym wszystkim opowiedzą uczestnicy panelu dyskusyjnego „Jak wynagradzać, by motywować, nie mieć rotacji w zespole i nie pójść z torbami”, który odbędzie się 12 maja podczas konferencji Hotel Meeting w Hotelu Almond Business&Spa w Gdańsku.

Dyskusję poprowadzi Tomasz Pieniążek, wieloletni prezes Hotele SPA Dr Irena Eris, a obecnie współwłaściciel firmy konsultingowej MUMOTIVE Group oraz wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Jego gośćmi będą:

Jacek Piasecki, dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie
Ewa Słodczyk, z-ca dyrektora hotelu Centuria Hotel&Natural SPA
Maciej Rogowski, właściciel Berio Consulting

Bilety na konferencję Hotel Meeting dostępne są na stronie www.hotele.bsdpoland.pl. Najniższa cena obowiązuje do 12 kwietnia.

Hotel Meeting to całodniowa, bardzo praktyczna konferencja, gdzie hotelarze dzielą się najlepszymi praktykami ze swoich obiektów z innymi uczestnikami wydarzenia. Po konferencji odbędzie się Hotelowe Party, czyli impreza integracyjna branży. Organizator przygotował trzy rodzaje biletów dla hotelarzy, na udział w konferencji, na udział w konferencji i Hotelowym Party oraz na udział w konferencji, Hotelowym Party i nocleg. Ilość miejsc na każdej konferencji jest ograniczona. Więcej informacji www.hotele.bsdpoland.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.