Rekordowa liczba uczestników Restaurant Week 2018

0
249
Zakończyła się tegoroczna edycja kultowego już w naszym kraju wydarzenia – Restaurant Week. Tym razem liczba uczestników osiągnęła rekordowe 85 tysięcy. Goście zawitali do ponad 400 lokali gastronomicznych, z których aż 100 debiutowało w największym polskim festiwalu restauracyjnym.

Szeroko zakrojona kampania reklamowa oraz dbałość restauracji o swoich gości w poprzednich latach zadecydowały o znacznej ekspansji wydarzenia. Rekordowe wyniki zostały odnotowane na wielu obszarach, m.in. w mediach społecznościowych, gdzie przybyło aż 22 tys. nowych fanów na Facebooku oraz utworzonych ponad 20 tys. niezarejestrowanych nigdy wcześniej kont gościa. Godnym uwagi jest też fakt, że oficjalną stronę internetową Festiwalu odwiedzono ponad 571 tysięcy razy!

Pokaźna liczba Partnerów oraz prezenty i nagrody, które przekazali na potrzeby Restaurant Week sprawiły, że sami uczestnicy zaangażowali się w rozprzestrzenianie informacji o evencie. Ponad 5 tysięcy z nich wzięło udział w konkursie fotograficznym, w którym należało umieścić swoje zdjęcie na Facebooku. Miało ono obrazować niezwykłość doświadczeń (smakowych, ale nie tylko), przeżywanych podczas Restaurant Week. Laureat będzie mógł wybrać się w rejs z PLL LOT oraz zjeść kolację w najlepszej na świecie restauracji – Osterii Francescana (Włochy). Właścicielem, a zarazem Szefem Kuchni tego ekskluzywnego miejsca nagrodzonego trzema gwiazdkami Michelin jest Massimo Bottura – pomysłodawca projektu non-profit Food for Soul. Pozostałymi gratyfikacjami są lot i kolacja w Los Angeles, a także trzy blendery sportowe SM7680 marki Grundig – twórcy idei #RespectFood opierającej się o filozofię zero-waste, .

Przedstawiciele aplikacji muzycznej TIDAL także zachęcali do udziału w wydarzeniu, przekazując za każdą wykupioną rezerwację kod na 90 darmowych dni na swojej platformie (abonament wart ponad 100 zł – dod. red.). Dzięki sponsorowi Festiwalu, firmie Martini, uczestnicy mogli natomiast cieszyć się darmowym koktajlem Martini Tonic z dodatkiem toniku Kinley.

Równocześnie z Restaurant Week prowadzony był Plebiscyt Gości, w ramach którego uczestnicy oceniali restauracje pod względem najlepszego jedzenia, obsługi, atmosfery, a także całokształtu swojego doświadczenia. W tym względzie równych nie miała sobie ALYKI Nasza Restauracja.

25 maja odbędzie się Wielka Gala Restaurant Week w Warszawie, podczas której triumfatorom Plebiscytu wręczone zostaną nagrody. Poprowadzi ją córka znanej restauratorki – Lara Gessler, a Reni Jusis uświetni wieczór swoim występem.

Od kilku dni można bukować miejsca na przyszłoroczny Restaurant Week, który odbędzie się od 3 do 17 kwietnia. Dzięki temu dostęp do wymarzonych restauracji i stolików będzie możliwy już na 24 godziny przed oficjalnym startem rezerwacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.