Jak skutecznie zarządzać lodziarnią i zwiększać zyski w małym punkcie?

0
987
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Każdy biznes, aby mógł funkcjonować skutecznie, musi być odpowiednio zarządzany. Małe punkty sprzedażowe jak lodziarnie też stają przed tym obowiązkiem. Ale jak poradzić sobie z małą przestrzenią, niewielkim magazynem, a często i kilkoma lokalizacjami naszego biznesu? Co warto monitorować i jak najlepiej wykorzystać wszystkie pozyskane dane?

Dlaczego i co trzeba raportować?

Managerowie i właściciele często zapominają o tym, jak ważne dla każdego, nawet małego punktu, są regularne analizy. Dzięki nim możemy w pełni kontrolować stany magazynowe, popularność poszczególnych produktów czy sprawdzać, jak pracuje nasza kadra. Takie dane mogą zaowocować lepszymi decyzjami, poprawić jakość usług, a wreszcie zwiększyć zyski. Tradycyjne, ręczne sprawdzanie danych może jednak zniechęcać, bo cały proces często niepotrzebnie się wydłuża. Tu z pomocą przychodzi aplikacja GoManager, która gromadzi i dostarcza wszystkich niezbędnych danych na temat sprzedaży. W systemie można utworzyć także dowolne i bieżące raporty porównawcze. Dzięki nim możemy sprawdzać sprzedaż i pracę pomiędzy poszczególnymi pracownikami, produktami czy punktami, jeśli mamy przed sobą kilka lokalizacji. W ten sposób zyskujemy przydatne informacje, które pomogą nam lepiej przygotować się na dni, gdy sprzedaż może być większa, a także tworzyć precyzyjniejsze zamówienia i wyeliminować produkty, które nie najlepiej się sprzedają.

Kilka lokali i jeden system

Lodziarnie to bardzo często całe sieci lokali, niekiedy rozmieszczone nawet w kilku miastach. Jak najlepiej je kontrolować? W tym pomoże nam system sprzedażowy, umożliwiający zarządzanie wszystkim punktami, nawet gdy jesteśmy z dala od nich. Do takiej kontroli nie będzie potrzebny żaden dodatkowy sprzęt, bo biznes monitorować możemy tak naprawdę z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. System dostarczy nam przydatnych danych, pozwalających lepiej reagować na ewentualne problemy, które mogą pojawić się w danym punkcie, jak na przykład wszelkie informacje na temat zwiększonych strat towaru lub mniejszego zainteresowania niektórymi produktami. Ponadto aplikacja ułatwia także wprowadzanie wszelkich zmian i aktualizowanie menu czy cennika – dzięki niej wszystkie modyfikacje można wprowadzać zbiorczo i jednym kliknięciem.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Biznes sezonowy?

Często zdarza się, że lodziarnie otwierają swoją działalność tylko na sezon wiosenno-letni. Wówczas wykupywanie i płacenie za system w miesiącach, w których nie korzystamy z aplikacji, jest całkowicie nieopłacalne. GoPOS jest rozwiązaniem sezonowym, co oznacza, że z licencji możemy korzystać dowolnie, w tym także zawieszać ją na wybrane miesiące.

O czym jeszcze warto pamiętać przed otwarciem lodziarni? Więcej o przydatnych rozwiązaniach, które ułatwią zarządzanie małym punktem, można dowiedzieć się, odwiedzając stronę internetową GoPOS.



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.