Wzrost sprzedaży w sieciach Sfinksa – luty 2023 r.

0
975

Grupa Sfinks Polska, która zarządza siecią restauracji pod szyldami SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers, odnotowała w lutym 2023 r. wzrost sprzedaży gastronomicznej o 22,8% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Obroty wyniosły 14,48 mln zł, a wzrost ten osiągnięto pomimo zamknięcia jednej z restauracji na część miesiąca z powodu remontu.

Warto podkreślić, że już od początku roku Sfinks Polska utrzymuje silny trend wzrostowy, co ma związek z prowadzonymi skutecznie działaniami prosprzedażowymi i znanymi markami restauracji. Warto zaznaczyć, że większość lokali pod szyldami SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers to restauracje prowadzone przez franczyzobiorców, co świadczy o sukcesie konceptu franczyzowego i dobrej współpracy między spółką a jej partnerami.

Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska, podkreśla, że kluczowym elementem sukcesu spółki jest inwestowanie w narzędzia technologiczne, które umożliwiają stały monitoring kosztów na poziomie sieci i poszczególnych restauracji oraz zarządzanie jakością w lokalach. Wszystkie te działania przekładają się na zaufanie klientów i ich powroty do restauracji lub zamawianie dań w dostawie.

Warto dodać, że raportowana przez Sfinks Polska sprzedaż gastronomiczna obejmuje przychody ze sprzedaży netto osiągane przez lokale własne i franczyzowe działające w ramach sieci zarządzanych przez spółkę. Nie obejmuje ona sprzedaży realizowanej przez sieć Piwiarnia. Ostateczny wynik sprzedaży gastronomicznej nie jest tożsamy z przychodami ze sprzedaży osiąganymi przez Sfinks Polska, ponieważ przychody te składają się z przychodów ze sprzedaży gastronomicznej wypracowywanej przez restauracje własne oraz przychodów z opłat franczyzowych naliczanych od sprzedaży gastronomicznej realizowanej przez restauracje franczyzowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.