Odkryj źródło dodatkowych dochodów! Prezentujemy aplikacje, które przyciągają klientów online

0
417
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Obecnie, aby zdobyć klientów należy korzystać z możliwości, które daje wirtualna przestrzeń. W miarę postępu technologii, aplikacje zaczęły coraz częściej wspierać działania właścicieli punktów gastronomicznych. Jakie skuteczne aplikacje pomogą zwiększyć ruch w lokalu? Przeczytaj poniższy artykuł.

Dlaczego warto być w sieci z perspektywy obecnego rynku?

Coraz więcej aspektów naszego życia przenosi się do sfery cyfrowej. Konsumenci poszukują online informacji o lokalach, czytają recenzje, oglądają zdjęcia dań i wnętrz, a wszystko to zanim zdecydują się na wybór odpowiedniego miejsca. Dlatego właśnie oferowanie gościom ciekawych treści i niezapomnianych wrażeń za pośrednictwem aplikacji internetowych – jest istotnym czynnikiem wyróżniającym lokale gastronomiczne na tle konkurencji. Poza tym, wykorzystanie tego typu narzędzi motywuje klientów do aktywności, buduje ich lojalność i przyciąganie nowych, co skutkuje wzrostem zysków i popularności lokalu. Niezwykle ważny jest fakt, że współczesne aplikacje nie służą jedynie do przekazywania informacji, ale także umożliwiają prowadzenie aktywnej sprzedaży, a to kluczowy element utrzymania konkurencyjności.

Te aplikacje pomogą Ci w biznesie

Zależy Ci na zwiększeniu widoczności swojej restauracji w Internecie i sprzedaży online? Zapoznaj się z tymi aplikacjami. Pomogą Ci zarówno dotrzeć do szerszego grona konsumentów, jak i pomnożyć dochody!

Google My Business

Ta darmowa propozycja od Google pozwala każdemu lokalowi z branży gastronomicznej wykreować profesjonalnie wyglądający profil, do którego można z łatwością dotrzeć zarówno w wyszukiwarce, jak i mapach Google. Ważne jest, aby wprowadzić, a następnie regularnie aktualizować dane na temat biznesu. Następnie aplikacja automatycznie pozwala potencjalnemu konsumentowi błyskawicznie dotrzeć do Twojego punktu i zapoznać się z najważniejszymi informacjami o nim. Mowa tu o adresie, numerze telefonu czy godzinach otwarcia. Dodatkowo, integracja profilu z mapą Google wspiera znalezienie restauracji na tle innych lokali w otoczeniu, co z pewnością wpływa na ostateczną decyzję gości, którzy nie mieli okazji jeszcze jeść w okolicach. Google My Business to też przestrzeń do publikacji apetycznych zdjęć jedzenia czy wnętrza, co jeszcze bardziej przyciągnie wszystkich klientów.

Social Media

Jeśli pragniesz mieć znany i nowoczesny lokal – użyj mediów społecznościowych. Instagram, jako jedna z najbardziej popularnych aplikacji, pozwala udostępniać zdjęcia i filmy żywności, wystroju czy aktualnych promocji – dużej liczbie odbiorców. TikTok to miejsce na krótkie, luźne filmy. Natomiast Facebook w dalszym ciągu jest kluczową platformą do komunikacji i promocji. Publikuj tam menu, aktualizacje ofert promocyjnych, konkursy czy wydarzenia. Wybierz te kanały komunikacji, które pasują do charakteru restauracji i rozpocznij wirtualne kroki!

Sklep online we własnej restauracji

Inną, bardzo przydatną aplikacją jest własny sklep GoOrder. Umożliwia ona szybkie stworzenie spersonalizowanej strony lokalu – w 15 minut. Możesz na niej umieścić różne opisy i fotografie dań, które z pewnością utrzymają uwagę gości. Utworzysz także wybrane strefy dostaw oraz będziesz sprzedawać online na kilka sposobów, w tym na wynos z odbiorem osobistym lub z dostawą pod wskazany adres. Z GoOrder zwiększysz również widoczność restauracji online i poprawisz wyniki sprzedażowe. To doskonały sposób na jeszcze większy sukces w świecie online.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Dołączenie do platform agregatorów

Dostawy jedzenia to teraz bardzo popularne rozwiązanie. Aplikacje takie jak Glovo, Wolt czy Uber Eats są praktycznie niezbędne. Taka współpraca umożliwi Ci dotarcie do jeszcze większej liczby potencjalnych konsumentów, co w konsekwencji przyczyni się do wzrostu przychodów. Chcąc skutecznie zarządzać zamówieniami z różnych agregatorów, warto korzystać z GoHub i zintegrować swój system z zewnętrznymi platformami do zamówień online. Dzięki temu wszystkie zamówienia możesz obsłużyć za pomocą jednego urządzenia i z poziomu jednego panelu. Możesz też jednym kliknięciem zaktualizować kartę dań dla wszystkich platform jednocześnie, co znacznie usprawni i przyspieszy pracę. To świetny sposób zarówno na lepsze wykorzystanie możliwości, które oferują platformy dostaw jedzenia, jak i poprawę efektywności działania Twojej restauracji.

TripAdvisor

TripAdvisor to znana aplikacja do recenzji dla podróżujących. Dla restauracji stanowi ona istotne narzędzie, ponieważ użytkownicy często sięgają po nią, aby znaleźć najlepsze miejsca do jedzenia w danym regionie. TripAdvisor za swój główny cel ma możliwość dzielenia się swoimi odczuciami względem różnych miejsc, w tym restauracji, atrakcji turystycznych czy hoteli. Na platformie znajdują się opinie i recenzje od prawdziwych konsumentów, którzy oceniają wizyty w lokalach patrząc na jakość obsługi, smaku posiłków czy atmosfery.

Różnorodne aplikacje mogą znacznie przyczynić się do zwiększenia zysków Twojej restauracji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacjach do prowadzenia sprzedaży online lub innych nowoczesnych narzędzi wspierających biznes – odwiedź stronę GoPOS.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.