Niestandardowa inicjatywa popularnego przewoźnika lotniczego

0
202
Lufthansa wystartowała z najnowszym konceptem pod nazwą „Meet Halfway”. Ma ona na celu inspirować ludzi do podróży i wspólnego odkrywania nowych miejsc. Projekt przewoźnika ma na celu zachęcać bliskie sobie osoby z różnych stron świata, by spotkać się w połowie drogi, która je dzieli.

Na specjalnie dedykowanej stronie internetowej można dokładnie określić środek odległości dzielącej powiązanych ze sobą podróżujących i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.

Częścią kampanii jest także konkurs, w którym do wygrania są dwa bilety w Klasie Ekonomicznej, umożliwiające zwycięzcom wspólne odkrycie nowego miejsca – pierwszy z jednego z dziewięciu lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na świecie z siatki połączeń Lufthansy. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy opublikować w social mediach zdjęcie z osobą, za którą się tęskni oraz wyjaśnić, dlaczego chce się z nią spotkać „pośrodku”. Zdjęcie należy oznaczyć dedykowanym hashtagiem i współrzędnymi miejsca w połowie drogi. Kampanię w Warszawie będzie promować starodawny Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.

O projekcie niemieckiego przewoźnika będzie można usłyszeć w spotach radiowych oraz w Internecie. W Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach i na środkach transportu, a w stolicy także w metrze. W koncept zaangażowały się agencja Kolle Rebbe, która odpowiada za koncepcję kreatywną, oraz dom mediowy Mindshare.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.