Modny i funkcjonalny – taki powinien być fartuch!

0
309
Fot.: Materiały prasowe HorecaPro

Pracując w gastronomii chyba każdy jest świadomy tego, że na wizerunek lokalu wpływa nie tylko jakość kuchni i wystrój wnętrza. Tworzą go przede wszystkim ludzie, którzy w nim pracują.

Pierwszymi osobami, z którymi kontakt ma klient są oczywiście kelnerzy. Wymaga się od nich bardzo wysokiej kultury osobistej, komunikatywności, ale też nienagannej prezencji.

Dlatego dziś fartuchy kelnerskie to już nie tylko ochrona, ale także element wizerunku restauracji. Producenci odzieży gastronomicznej, tacy jak Chef Works czy Bragard prześcigają się w kreatywności rozwiązań, by dostarczyć kelnerom jakość i świetny wygląd w jednym.

Reklama

I tak w ofertach obu tych marek znajdziecie już nie tylko klasyczne, uniwersalne wzory, ale coraz więcej ciekawych materiałów, nietypowych krojów i przyciągających oko połączeń kolorystycznych. Wszystko po to, by dać klientom możliwość wyboru – i nie jest to wybór jakość czy design, lecz design i jakość w rozmaitych wariantach.

Na polskim rynku dystrybutorem fartuchów Bragard i Chef Works jest marka HorecaPro. Jej ofertę znajdziecie pod linkiem www.salonhoreca.pl

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.