McDonald’s partnerem portalu Horeca Business Club!

0
171
W minionym miesiącu do grona dumnych partnerów portalu Horeca Business Club dołączyła firma McDonald’s – jedna z największych na świecie sieci restauracji oferujących szeroką gamę kanapek, napojów i deserów, a także dodatków, takich jak frytki i sałatki. Twoja firma również może uzyskać taki status!

McDonald’s posiada obecnie 406 restauracji w ponad 150 miastach w Polsce i zatrudnia ponad 22 000 pracowników. Każdego dnia lokale tej marki odwiedza w naszym kraju blisko pół miliona gości. W drugim kwartale tego roku firma zasiliła szeregi ZP HoReCa – czołowej organizacji branżowej, która reprezentuje przedsiębiorstwa gastronomiczne działające na polskim rynku i za granicą.

Reklama

 

 

McDonald’s w Polsce to głównie lokale licencyjne prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców działających pod szyldem i w ramach systemu McDonald’s (blisko 70% restauracji działa w tym systemie). Inwestując własne środki finansowe, osoba taka korzysta z marki, systemu stworzonego przez korporację oraz jej doświadczenia. Franchising umożliwia połączenie siły wielkiej organizacji z elastycznością przedsiębiorstw średniej wielkości. W chwili obecnej nad Wisłą działa 332 restauracji licencyjnych, które prowadzi 66 licencjobiorców. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na dołączenie do sieci firmy i zostaje przyjęta, zaczyna trwające około roku szkolenie. Rozpoczyna je od poznania podstawowych mechanizmów działania restauracji, zasad zarządzania ludźmi, wreszcie dowiaduje się, jak współpracować z dostawcami oraz jak prowadzić marketing i promocję.

W ostatnim czasie McDonald’s przeprowadził kompleksowy program zmiany wystroju swoich restauracji. Firma, wychodząc naprzeciw nowym trendom w architekturze oraz zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, zmieniła wystrój wewnętrzny lokali, ich kolorystykę, a także same bryły budynków. Wyższy standard, komfort, łatwość korzystania, swobodna, sprzyjająca relaksowi atmosfera wiążą się ze zmianą filozofii McDonald’s, którą ujmuje przejście od hasła „Fast Food” do „Good Food Fast”.

 

Firmy, które podobnie jak McDonald’s zdecydują się na usługę „Partner portalu Horeca Business Club”, mogą liczyć na szereg korzyści. To nie tylko obecność loga marki na głównej witrynie (zwiększająca ruch na stronie, tzw. „potencjał trafficowy”), ale przede wszystkim możliwość dotarcia z materiałami promocyjnymi do szerokiej grupy odpowiednio sprofilowanych odbiorców.

Ponadto wybrane artykuły promocyjne umieszczane są w cotygodniowym newsletterze kierowanym do ponad 20 tys. subskrybentów. Mimo stosunkowo krótkiego okresu działalności w przestrzeni internetowej, doczekaliśmy się już pokaźnej grupy wiernych czytelników, co sytuuje stronę www.horecabc.pl w grupie czołowych portali tematycznych. Tylko na przestrzeni ostatniego miesiąca odnotowaliśmy blisko 82 tys. odsłon, z wyraźną tendencją wzrostową w porównaniu z analogicznymi okresami.

Jeśli więc chcesz, aby Twoja marka jeszcze mocniej zaistniała w świadomości środowiska branżowego, zgłoś się do nas poprzez formularz kontaktowy, a w celu ustalenia szczegółów współpracy skontaktujemy się telefonicznie.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.