Marka hotelowa Selina – filozofia, pomysł i plany rozwoju w Polsce

0
380
Na październikowej konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition Renata Kusznierska, Dyrektor Zarządzająca sieci Selina w Polsce, opowie o filozofii i planach rozwoju panamskiej marki w kraju nad Wisłą.

Renata Kusznierska to absolwentka kierunków Zarządzanie nieruchomościami na WSGN oraz Wyceny nieruchomości na Sheffield Hallam University. Posiada 18-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych w obszarze zarządzania, wynajmu i doradztwa strategicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2003 roku pracowała na stanowiskach dyrektorskich w międzynarodowych firmach, takich jak DTZ, Carrefour, Savills oraz Cushman & Wakefield. Oprócz zarządzania nieruchomościami oraz aktywami, była odpowiedzialna m.in. za strategię rozwoju sieci handlowych w Polsce.

https://twitter.com/RKusznierska/status/824724772294684672

Od czerwca tego roku Kusznierska piastuje stanowisko Country Managing Director w sieci Selina. Ta panamska marka hotelarska powstała w 2015 roku i w błyskawicznym tempie zdobywa kolejne lokalizacje. Obecnie posiada ich 24 – w miastach, nad morzem, a nawet w dżungli. W tym roku planowane są otwarcia premierowych hoteli Seliny w Ameryce Północnej oraz na Starym Kontynencie, w tym w Polsce.

Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Renata Kusznierska wygłosi prezentację pt. „Marka hotelowa Selina – filozofia, pomysł, plany rozwoju w Polsce”, w trakcie której m.in. objaśni słuchaczom sposób działania sieci oraz poinformuje o stopniu zaawansowania inwestycji w naszym kraju.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj