Local stories, czyli podróżowanie dla poszukiwaczy tajemnic

0
119
Skąd jednorożce na ratuszu w Bristolu? Dlaczego domy w Amsterdamie są pochylone? Gdzie w Tokio znajduje się ukryta stacja metra? Lokalni mieszkańcy z całego świata zdradzają hotelom Mercure niezwykłe historie dotyczące miejsc, w których się znajdują. Tak powstał wirtualny przewodnik Local stories, który pozwala poznawać znane miejsca z zupełnie nieznanej perspektywy.

Local stories to projekt marki Mercure, w ramach którego na jednej platformie zebrano ponad 650 nietypowych, zaskakujących, a czasem zapomnianych atrakcji z ponad 39 krajów na całym świecie. Przewodnik jest rozwijany od zeszłego roku i powstał w oparciu o rekomendacje lokalnych partnerów oraz hotelowych ekspertów, którzy starali się ocalić od zapomnienia dawne historie oraz odkryć obiekty, o których istnieniu nikt dotychczas nie słyszał.

„Wszyscy wiedzą, że w Krakowie warto odwiedzić Wawel, w Paryżu wieżę Eiffle’a, a w Rzymie Koloseum, jednak oprócz tych najbardziej znanych zabytków są także dziesiątki innych ciekawych miejsc i związanych z nimi historii, które pozwolą poznać prawdziwego ducha miasta. I właśnie dla tych, dla których klasyczne atrakcje to za mało, stworzyliśmy platformę Mercure Local stories” – opowiada Marcin Szymański, Midscale Segment Manager – Eastern Europe.

Poszukujący inspiracji znajdą opowieści m.in. gdzie szukać zaułku smoka w Brukseli, dlaczego w Seulu można pogłaskać borsuka, czy jak trafić do tajemnego, zachwycającego lasu w Australii.

Reklama

Zbiór tych niezwykłych miejsc i historii podzielony jest na 4 kategorie: „Odkrywcy świata”, „Wspaniałe dziwactwa”, „Architektura” oraz „Historia w nowej odsłonie” tak, aby każdy znalazł interesującą dla siebie perspektywę.

Mercure oknem na lokalną kulturę

Inicjatywa Local stories jest ściśle związana z zapisaną w DNA marki Mercure ideą, zgodnie z którą hotele są inspirowane lokalnie. Poprzez design wnętrz zdobionych detalami charakterystycznymi dla regionu, współpracę z lokalnymi twórcami i rzemieślnikami, kuchnię czy dedykowane dla każdego z miejsc animacje, hotele Mercure już od wejścia stanowią dla gości bramę na daną destynację. Dostarczając jak najbardziej stymulującego doświadczenia miejsc, w których się znajdują, są wspaniałą propozycją dla gości, którzy cenią sobie radość życia, lubią odkrywać nowe lokalizacje, ich kulturę i związane z nimi historie. Poprzez takie działania jak Local Stories, Mercure dąży do tego, aby być najbardziej kochaną, lokalnie inspirowaną globalną marką w swojej kategorii.

Przewodnik Local stories jest dostępny pod adresem: https://mercure.accorhotels.com/local-stories/index.pl.shtml.

O marce Mercure

Sieć Mercure grupy AccorHotels zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 770 hoteli w 61 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.

Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4300 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.