Deweloper rozszerza działalność na rynku hotelarskim

0
347
UBM Polska Sp. z o.o. ma w planach kontynuowanie realizacji projektów hotelowych w największych miastach w Polsce.

Deweloper niedawno zakończył transakcje sprzedażowe m.in. obiektów pod szyldem Holiday Inn w Warszawie i Gdańsku. Spółka UBM poinformowała, że polski rynek hotelowy oferuje niezwykle potężne perspektywy. Firma z austriackim rodowodem opiera swój model biznesowy o budowę nowych obiektów opierających się na umowie zarządzania i franczyzy z międzynarodowymi sieciami hotelowymi. Dodatkowo spółka prowadzi sprzedaż nieruchomości opierającą się na formule „sale and leaseback”, po czym UBM przejmuje umowę i staje się formalnym operatorem hotelu.

Reklama

Holiday Inn Gdańsk; foto: materiały prasowe Immobel

Według Rudolfa Grossmayera, dyrektora UBM Hotels, model firmy jest unikatowy oraz pozwala na otwieranie nowych obiektów pod flagą globalnych sieci hotelowych. Aby zapewnić jak najwyższy poziom inwestycji, spółka po zamknięciu transakcji bierze na siebie ryzyko długoletniej umowy najmu.

Spółka UBM Development może pochwalić się ponad 145-letnim doświadczeniem i ponad 50 wybudowanymi hotelami w Europie. Notowana jest także na austriackiej giełdzie papierów wartościowych. W czerwcu bieżącego roku do kadry zarządzającej dołączyła Marta Abratowska-Janiec, obejmując stanowisko Managera ds. Asset Management oraz Rozwoju Hoteli w Polsce.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.