Kolejna edycja badań Serwisów Konferencyjnych Google

0
160
Jak prezentują się wyniki badań dotyczące serwisów konferencyjnych w Google?  Co brać pod uwagę wybierając lub przedłużając abonament? O tym w artykule Krzysztofa Stęplowskiego, który wnikliwie przeanalizował temat.

Na portalu marketinghotelu.pl prowadzonym przez Krzysztofa Stęplowskiego można zapoznać się z eksperckimi poradami w kwestii skutecznej promocji hoteli w internecie. Przedstawiane są tam informacje, porady oraz opinie dotyczące reklam internetowych związanych z branżą. Najnowszy artykuł przedstawiający wyniki badań nad serwisami konferencyjnymi Google, jest jednym z tych, z którymi koniecznie trzeba się zapoznać.

Test został przeprowadzony poprzez wybranie popularnych fraz konferencyjnych, mających związek z największymi polskimi miastami oraz najpopularniejszymi regionami. Całość została uzupełniona ogólnymi frazami dotyczącymi konferencji.

Tegoroczne badanie jest drugim przeprowadzonym przez portal. Poprzedni odbył się w 2016 roku w podobnym okresie we Wrocławiu. Porównując oba badania widoczna jest stała pozycja lidera wśród serwisów konferencyjnych, którą zajmuje mojekonferencje.pl. Dobrymi wynikami w tym roku mogą się również pochwalić konferencje.pl oraz confero.pl.

Analizie poddane zostały również serwisy płatne, z których najlepiej inwestującym w reklamę pozostaje niezmiennie portal salebiznesowe.pl. Na podium swoją pozycję podtrzymuje też serwis mojekonferencje.pl.

Szczegółowe dane z badania oraz wykresy znajdują się w artykule, do którego odnośnik zamieszczono poniżej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.