Kolejna edycja badań Serwisów Konferencyjnych Google

0
1233
Jak prezentują się wyniki badań dotyczące serwisów konferencyjnych w Google?  Co brać pod uwagę wybierając lub przedłużając abonament? O tym w artykule Krzysztofa Stęplowskiego, który wnikliwie przeanalizował temat.

Na portalu marketinghotelu.pl prowadzonym przez Krzysztofa Stęplowskiego można zapoznać się z eksperckimi poradami w kwestii skutecznej promocji hoteli w internecie. Przedstawiane są tam informacje, porady oraz opinie dotyczące reklam internetowych związanych z branżą. Najnowszy artykuł przedstawiający wyniki badań nad serwisami konferencyjnymi Google, jest jednym z tych, z którymi koniecznie trzeba się zapoznać.

Test został przeprowadzony poprzez wybranie popularnych fraz konferencyjnych, mających związek z największymi polskimi miastami oraz najpopularniejszymi regionami. Całość została uzupełniona ogólnymi frazami dotyczącymi konferencji.

Tegoroczne badanie jest drugim przeprowadzonym przez portal. Poprzedni odbył się w 2016 roku w podobnym okresie we Wrocławiu. Porównując oba badania widoczna jest stała pozycja lidera wśród serwisów konferencyjnych, którą zajmuje mojekonferencje.pl. Dobrymi wynikami w tym roku mogą się również pochwalić konferencje.pl oraz confero.pl.

Analizie poddane zostały również serwisy płatne, z których najlepiej inwestującym w reklamę pozostaje niezmiennie portal salebiznesowe.pl. Na podium swoją pozycję podtrzymuje też serwis mojekonferencje.pl.

Szczegółowe dane z badania oraz wykresy znajdują się w artykule, do którego odnośnik zamieszczono poniżej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.