Jens Meyer – CEO Jack Morton Worldwide gościem 6. edycji Event Biznes

0
1063

Przedstawiciele polskiej i zagranicznej branży eventowej spotkają się na 6. edycji Event Biznes 13 listopada 2019 roku. W tym roku organizatorzy wydarzenia przygotowali program złożony z dwóch przewodnich części: konferencyjnej i warsztatowej.

Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowania daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, zrównoważony rozwój, przeładowanie informacyjne.

Pierwsza część wypełniona będzie prelekcjami gości, którzy podzielą się wiedzą z zakresu prowadzenia projektów eventowych na arenie międzynarodowej.

Pięciu ekspertów z zagranicy zaszczyci swoją obecnością to wyjątkowe wydarzenie.

Wielu kreatywnych z agencji eventowych cieszy się na myśl o spotkaniu Jensa Meyera– CEO Jack Morton Worldwide. Jest to też idealny prelegent, który może zaskoczyć wielu uczestników Event Biznes, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań eventowych, wspierających komunikację marketingową ich produktu lub usługi.

Jens kieruje biurami Jack Morton Worldwide na rynku niemieckojęzycznym, współpracując z klientami takimi jak Adidas, Novartis, SABIC, Here, Electrolux, BMW i innymi wiodącymi markami w branży motoryzacyjnej. Zbudował swoją karierę, pomagając markom stworzyć silne relacje z odbiorcami, którzy są dla nich najważniejsi.  Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży marek, Jens ma szczególną pasję do integracji wydarzeń na żywo ze światem cyfrowym.

Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji eventowej. Zdobywał wiedzę w Informa Business Communication i IVBC. Pracował nad strategią marek Accenture, BMW, KPMG, Dell, Intel, Esprit, Hugo Boss, Ikea, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Hamburg oraz niemieckiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Podczas jesiennej Konferencji Event Biznes podzieli się wiedzą “How tech, UX and data will drive creativity”

Cały program dostępny jest na stronie : http://sbe.org.pl/vi-edycja-event-biznes/

Bilety na całą konferencję oraz szkolenia można kupić na stronie: http://bit.ly/Event_Biznes_EARLY_BIRDS_TICKET

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.