Skuteczna obsługa kelnerska – atut w gastronomii

0
1285
Czy są sposoby, aby przyspieszyć pracę personelu i usprawnić komunikację z Klientami? W zależności od wielkości restauracji, ilości osób w obsłudze, liczbie stolików czy też wielkości obłożenia można znaleźć na rynku rozwiązania, które pomogą w pracy kelnerskiej.

Jednym z dostępnych systemów, które mogą wspomóc kelnerów jest system komunikacji z kuchnią LRS – wezwanie kelnera po odbiór gotowego dania. Dzięki zastosowaniu pagerów Klient otrzyma zamówioną potrawę w możliwie najkrótszym czasie od jej przygotowania. Jednocześnie kelner nie musi tracić czasu na sprawdzanie czy zamówienie jest już gotowe, a pozostając na sali jest cały czas do dyspozycji Klientów. Stosowanie zestawów LRS sprawia, że obsługa w restauracji przebiega sprawnie i szybko.

Korzyści płynące z zastosowania systemów LRS:
• zwiększone przychody dzięki optymalizacji pracy personelu (brak “pustych przebiegów” do kuchni)
• podniesienie średniej wartości rachunku dzięki częstszej obecności kelnerów na sali
• większa liczba obsłużonych Klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików
• szybki i dyskretny sposób komunikacji pomiędzy kuchnią/managerem/barmanem a kelnerami
• obniżenie kosztów stałych przez podniesienie wydajności personelu
• prosty i skuteczny sposób powiadamiania managera w nagłych sytuacjach
• zakładany zwrot inwestycji już po niecałym miesiącu

Każda restauracja dąży do tego, aby poziom obsługi w lokalu był na najwyższym poziomie. Jeśli chce się to osiągnąć kwestia wydawania posiłków oraz jakości obsługi musi być atutem. Nie można pominąć też faktu, że kelner powinien być zawsze „pod ręką” i dbać o odpowiednią atmosferę w lokalu. Wdrożone systemy pomagające w komunikacji kelnera z pozostałą obsługą – managerem, kucharzem czy barmanem – są ogromnym ułatwieniem w pracy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.