Jak w kampanii Google AdWords osiągnąć ROAS w hotelu na poziomie 2042% ?

0
256
Na kwietniowej konferencji Hotel Meeting 2018 Wojciech Sroka, ekspert marketingu hotelu w Google AdWords, zaprezentuje rezultaty, a także zastosowane rozwiązania i metody analityczne używane podczas optymalizacji kampanii zrealizowanej dla hotelu resortowego, dla którego kosztem budżetu linków 11 tys. zł udało się wygenerować sprzedaż w kanale online na poziomie 220 tys. zł oraz drugie tyle w rezerwacjach telefonicznych.

Wojciech Sroka to certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics prowadzący agencję Get In Web mającą status Partnera Google Premier. Specjalizuje się w rozwiązaniach Google dla hoteli opartych o analitykę internetową, skutecznie budując sprzedaż bezpośrednią w wielu renomowanych hotelach w Polsce. Ponadto przygotowuje kampanie i przeprowadza audyty Google AdWords dla obiektów hotelowych, jak również strategie e-marketingowe dla nowych i istniejących obiektów.

W życiu zawodowym posługuje się zasadą „analizuj albo giń”. Wszystkie prowadzone działania opiera na analizie dostępnych danych, aby efektywnie wykorzystywać narzędzia marketingowe. W wolnych chwilach prowadzi bloga HotelAnalytics.pl, na którym dzieli się swoją wiedzą z zakresu analityki internetowej w hotelarstwie.

Reklama

Zapraszamy do zapoznania się z pełną agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.