[Gastro Meeting] Już jest! Program VII edycji konferencji – tym razem pod hasłem All About Chefs

0
801

Konferencja Gastro Meeting All About Chefs już 10 marca. Wtedy to w Airport Hotel Okęcie spotkają się szefowie kuchni i restauratorzy z całej Polski, którzy będą wymieniać się wiedzą, doświadczeniem i będą zdobywać kontakty biznesowe. Warto zapoznać się z programem i dokonać rezerwacji. Przygotowaliśmy 9 prezentacji, 5 paneli dyskusyjnych i aż 16 warsztatów!

Wśród prelegentów będzie można zobaczyć między innymi: Michała Doroszkiewicza, który rozpocznie konferencję tematem „Współdziałanie (funkcjonalność) deserów w karcie menu – trendy, sezonowość, organizacja pracy”. Kolejny prelegent poruszy temat w jaki sposób szef kuchni może być innowacyjny. Monika Ignaciuk zajmie się kwestią Food Costu w deserze – opowie dlaczego warto wprowadzić dobre desery do swojej karty i ile można na tym zarobić. Pierwszy blok konferencji zamknie panel „Mała miejscowość- wielka restauracja z pełną salą gości” – do panelu zaprosiliśmy właścicieli restauracji w niewielkich miejscowościach, gdzie trudno o wolny stolik. Panel poprowadzi Weronika Goworowska.

Drugi blok konferencji rozpocznie Rafał Skórski panelem „Budowa zespołu, który nie ma rotacji i ma osobowości. Kolejno zapraszamy na prezentację o znakowaniu opakowań na wynos. W tym bloku poruszymy również temat różnic pomiędzy zarządzaniem jednym lokalem a siecią. Na zakończenie tej części Jakub Malec opowie jak zarządzać kuchnią, aby zredukować ilość wyrzucanego jedzenia.

Blok trzeci otworzy Adam Chrząstowski prezentacją pt. „Etyka zawodu kucharza”. Następnie Małgorzata Michalska poprowadzi panel „Szkolenia praktyczne – schowaj ego szefa kuchni i zacznij się rozwijać”. Wraz z Małgorzatą Michalską dyskutować będą Iwona Niemczewska i Paweł Doroszkiewicz. Kolejno Jarek Walczyk opowie o relacja szefa kuchni z zespołem restauracji przez pryzmat empatii i asertywności. Blok trzeci zamknie prezentacja Agaty Wojdy pt. „Równowaga – ile pracownik może dać pracodawcy i odwrotnie.

Blok czwarty, ostatni rozpocznie się panelem prowadzonym przez Iwonę Niemczewską pt. „Budowanie tożsamości szefa kuchni na tle całej kawiarni/cukierni przez udział w konkursach, promowanie miejsca, lojalność. Jak promować i inwestować w pracowników?”. Konferencję zakończy panel pt. „Plusy i minusy pracy w jednej firmie przez wiele lat. Odnalezienie swojego miejsca na ziemi – kiedy należałoby to zrobić?” Dyskusję Karola Okrasy i Adama Chrząstowskiego poprowadzi Rafał Krzycki.

PROGRAM KONFERENCJI

Równolegle do części merytorycznej w osobnych salach będą odbywały się warsztaty.

  • Warsztat 1 – Dobór pracowników do zespołu – Agata Wojda
  • Warsztat 2 – Jak zaplanować karierę zawodową, aby być mistrzem oraz jak przygotowywać się do konkursów kulinarnych? – Iwona Niemczewska
  • Warsztat 3 – Co to znaczy być szefem kuchni? Jak być dobrym szefem kuchni? Adam Chrząstowski
  • Warsztat 4 – Zarządzanie kuchnią w sieci restauracji
  • Warsztat 5 – Jak budować dobre relacje szefa kuchni z zespołem całej restauracji – Jarek Walczyk
  • Warsztat 6 – Jak zmieniają się relacje z zespołem, gdy szef kuchni jest pracownikiem lub właścicielem – Karol Okrasa
  • Warsztat 7 – Budowanie karty menu, która działa – Michał Doroszkiewicz
  • Warsztat 8 – Temat w przygotowaniu – zachęcamy do śledzenia STRONY
  • Warsztat 9 – Jak wprowadzić dobre desery do swojego menu, ile to kosztuje, ile można na tym zarobić? – Monika Ignaciuk
  • Warsztat 10 – Innowacyjność szefa kuchni – w jaki sposób być innowacyjnym, gdzie szukać inspiracji, kopiowanie pomysłów
  • Warsztat 11 – Social Media skutecznym narzędziem promocji Szefa Kuchni
  • Warsztat 12 – Temat w przygotowaniu – zachęcamy do śledzenia STRONY
  • Warsztat 13 – Wykorzystanie zdjęć smartfonem do promocji siebie i swoich usług – zajęcia fotograficzne – Jakub Wilczek
  • Warsztat 14 – Jak zarządzać kuchnią, aby zredukować ilość wyrzucanego jedzenia – Jakub Malec
  • Warsztat 15 – Znakowanie etykiet opakowań na wynos oraz karty menu
  • Warsztat 16 – Temat w przygotowaniu – zachęcamy do śledzenia STRONY

Przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca, cieszą się u nas niezwykle dużą popularnością, gdyż umożliwiają osobom odpowiedzialnym za zakupy, szybko zapoznać się z konkurencyjnymi ofertami dostawców. Po zgłoszeniu takiej osoby na konferencję i warsztaty bezpłatnie może zapisać się aż 4 osoby!

UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.