Jak usprawnić w prosty sposób obsługę zamówień telefonicznych? Odkryj Centralkę Telefoniczną!

0
332



Mimo rozwoju rynku delivery wielu klientów wciąż preferuje składać zamówienia telefonicznie. Ten tradycyjny sposób może stać się jednak przyczyną wielu niechcianych błędów, a przede wszystkim niepotrzebnej straty czasu. Czy istnieje sposób, by usprawnić go, a przy tym zwiększyć swoją sprzedaż jeszcze bardziej?

Centralka telefoniczna – co to takiego?

Reklama

54% konsumentów deklaruje, że wciąż woli składać zamówienia na pośrednictwem telefonu. Takie dane zaskakują zwłaszcza, gdy dziś szczególnie królują zewnętrzne platformy, a rynek delivery cieszy się niemałym zainteresowaniem. Skoro zamówienia telefoniczne dalej stanowią jeden z głównych kanałów sprzedaży na wynos, warto szukać sposobu i innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą je usprawnić. Na szczęście w tym pomóc może centralka telefoniczna – specjalna aplikacja do przyjmowania zamówień telefonicznych. Narzędzie jest w pełni zintegrowane z systemem sprzedażowym GoPOS, dzięki czemu umożliwia kompleksowe przyjmowanie oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio z panelu POS.

Jak to działa?

Działanie centralki jest niezwykle proste i szybkie! Całość zamyka się w 3 krótkich krokach.
Klient dzwoni na numer restauracji by złożyć zamówienie.
Informacja o połączeniu trafia automatycznie na ekran Twojego POS w lokalu.
W ostatnim etapie system zidentyfikuje numer telefonu i połączy go z danymi takimi jak imię i nazwisko, adres dostawy, ostatnie zamówienie, czy historia złożonych zamówień w danym lokalu.

A jakie zalety posiada takie narzędzie?

Fot.: GoPOS

Własna baza klientów
Centralka telefoniczna rozpoznaje numer klienta w kilka sekund. Dzięki temu wszystkie dane przechowywane są w jednym miejscu, a na ich podstawie można tworzyć swoją własną, zintegrowaną bazę klientów. Narzędzie daje także możliwość tworzenia dowolnych kampani sms/email, w których szybko możemy poinformować klientów o nowościach w lokalu, czy przesłać im spersonalizowane zniżki i rabaty, a w rezultacie – zachęcić do ponownych zakupów.

Oszczędność czasu i jeszcze szybsza obsługa

Wprowadzając nowe rozwiązania technologiczne można łatwo zautomatyzować wiele procesów, a przy tym zaoszczędzić dodatkowy czas i wyeliminować błędy. Przyjmując zamówienia telefoniczne, te często stanowią jeden z głównych problemów i niepotrzebnych nerwów w lokalu. W końcu to właśnie podczas ręcznego wprowadzania i każdorazowego zapisywania danych osobowych klienta, tak łatwo o pomyłkę. Dzięki centralce telefonicznej wszystkie informacje na temat konsumenta przechowujemy w bezpiecznym systemie, zaoszczędzając w ten sposób nawet do 53% czasu na ich wpisywaniu.

Dodatkowo aplikacja umożliwia przekazywanie przyjętych zamówień na kuchnię jednym kliknięciem. Oznacza to możliwość całkowitej eliminacji tradycyjnych karteczek, niechcianych błędów i niedomówień, a przede wszystkim przyspieszenie całego procesu. W rezultacie możemy oferować jeszcze sprawniejszą obsługę, a tym samym podnosić zadowolenie wśród naszych konsumentów.

Raporty na temat każdej sprzedaży, nawet tej telefonicznej!

Aby zwiększać swoje zyski warto regularnie sprawdzać, co generuje największą sprzedaż. Realizując zamówienia stacjonarnie, telefonicznie, a często nawet i poprzez platformy, porównywanie sprzedaży pomiędzy różnymi kanałami to niezwykle cenne działanie dla każdego biznesu. W końcu to właśnie takie dane mogą pomóc wnieść go na jeszcze wyższy poziom. Synchronizacja centralki telefonicznej z systemem sprzedażowym umożliwia generowanie wielu przydatnych raportów. Dzięki nim można łatwo sprawdzić, co klienci zamawiają najchętniej, gdzie ilość zamówień jest największa, a nawet porównać które źródło generuje najwyższe przychody.

Fot.: GoPOS

Dziś trudno wyobrazić sobie lokal, który sprzedając na wynos nie posiadałby w swojej ofercie możliwość składania zamówień telefonicznie. Centralka to doskonały sposób by usprawnić ich obsługę i przyspieszyć czas realizacji. Jeśli sam nie sprzedawałeś dotychczas przez telefon, warto rozważyć ten kanał. Na stronie internetowej GoPOS możesz dowiedzieć się więcej przydatnych informacji na jej temat.

Poznaj inne dostępne rozwiązania delivery w GoPOS. Jeśli korzystasz z usług zewnętrznych platform sprawdź, jak działa GoHub i zobacz, z kim integrują się systemy. Szukasz bezprowizyjnego rozwiązania, dzięki któremu będziesz sprzedawać online? Zapoznaj się z aplikacją GoOrder i załóż własny sklep w jedyne 15 minut. Więcej o dostępnych rozwiązaniach dowiesz się ze strony internetowej.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.