Jak stworzyć skuteczny film promocyjny?

0
954

Standardowe i panujące już od dłuższego czasu formy marketingu szybko nudzą się odbiorcom i zupełnie przestają być skuteczne. Żeby zatrzymać stałych klientów oraz dotrzeć do nowych trzeba sprostać ich oczekiwaniom, a najlepiej postawić krok przed nich i zaskoczyć czymś zupełnie nowym, zrobić wrażenie zapewnić nowe doznania, wzbudzić podziw. Do tego jednak potrzeba odrobiny odwagi i wyjścia poza dotychczasowe ramy marketingu, a to już  staje się  wyzwaniem.

Mobilemed_PL from Simple Frame on Vimeo.

Dziś niemal wszystko kręci się wokół Internetu, który stał się głównym źródłem informacji   i reklamy. Jest to zatem doskonały sposób komunikacji z klientem. Jednak nie wystarczy po prostu być w sieci. Do tego żeby w ogóle zaistnieć i od naszego powodzenia na rynku zależy sam sposób w jaki firma się zareklamuje i wyróżni na tle innych. A „innych” jest naprawdę mnóstwo! Tylko Ci najbardziej kreatywni zapadają w pamięć. Klient lgnie do tych „wyjątkowych”,  bo sam chce być wyjątkowy i oczekuje wyjątkowego traktowania. Firmy muszą zatem zareklamować swoją markę w sposób nowoczesny, niebanalny, atrakcyjny dla dzisiejszego klienta. Klienta, który widział już niemal wszystko i szuka czegoś nowego.

Ludzie są wzrokowcami. Przyciągają ich nowe bodźce, interesujące rozwiązania i takim właśnie jest film promocyjny. To alternatywa dla nudnej, oklepanej już reklamy plakatowej albo dla długiego opisu informacyjnego. Dzięki takiej formie promocji odbiorca przeżyje nie tylko nowe wizualne doznania, ale też dowie się wiele najistotniejszych rzeczy o firmie czy produkcie, zamiast czytać nudne opisy – czego i tak pewnie nie robi. Nowoczesne ujęcia, pomysłowy montaż i niesztampowa muzyka na pewno zrobią wrażenie, zaciekawią i zapadną w pamięć odbiorcy. I o to właśnie chodzi!

Vershold from Simple Frame on Vimeo.

Film promocyjny, pod warunkiem, że zrobiony jest z wyczuciem nowych trendów i użyciem innowacyjnych rozwiązań, ukaże nie tylko firmę jako profesjonalną, ale rzuci też lepsze światło na każdy jej produkt. Klient przez pryzmat filmu promocyjnego będzie kojarzył produkty i usługi danej firmy. Dlatego już sam film, jego technika i styl odgrywają kluczową rolę.

Simple Frame to nie tylko praca na profesjonalnym sprzęcie, który jest bardzo ważnym elementem w tworzeniu projektów. Simple Frame to przede wszystkim ludzie z pasją, zespół, który tworzą zawodowcy i specjaliści. Firma Simple Frame jest na bieżąco z obowiązującymi trendami. Bardzo indywidualnie podchodzi do każdego klienta i współpracuje z nim na każdym etapie tworzenia filmu. W konsekwencji tego, każdy projekt jest inny, ale jednakowo skuteczny!

Każda sekunda filmu jest dopracowana i nieprzypadkowa. Dzięki temu czas trwania filmu jest maksymalnie wykorzystany na pokazanie zalet i promocję marki. A odpowiednio wykorzystany i dobrze wyeksponowany film promocyjny na pewno przełoży się sukces firmy.

Olala 30″ from Simple Frame on Vimeo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.