Wydaje się, że wszystko wróciło do normy, czy jednak tak jest faktycznie?

0
852

Gastronomia odetchnęła, od kilku tygodni działa pełną parą, Goście wrócili i chętnie odwiedzają ulubione restauracje, w których trudno o wolne stoliki. Wydaje się, że wszystko wróciło do normy, czy jednak tak jest faktycznie? Pandemia i zamrożenie branży pokazało jak niezwykle ważna jest praca zespołowa i wspólne działanie.

A na czele dobrego i zgranego zespołu powinien stać mądry lider. Dzisiaj kierunek w którym warto podążać to nauka roli coacha, mentora i trenera którym prawdziwy lider staje się dla swoich pracowników wspierając ich w działaniu, zachęcając do rozwoju, a czasem zgadzając się na naukę przez popełniane błędy.

Chcesz dowiedzieć się jak zyskać kompetencje Gastro Lidera, poznać kluczowe etapy zarządzania zespołem, nauczyć się prawidłowo dyscyplinować i nagradzać swoich pracowników, zyskać wiedzę o właściwej komunikacji z pokoleniem X, Y, i Z, skutecznej rekrutacji czy zarządzaniu talentami.

Wszystko to i o wiele więcej w Pakiecie szkoleń dla Gastro Liderów

Zapisz się na szkolenie tutaj!

Spotykamy się we wtorki.
Centrum Szkoleniowe Adgar w Warszawie Al. Jerozolimskie 181 B
Trenerzy:
Rafał Pasenik
Jacek Czauderna
Mateusz Ruszkowski

29 czerwca – Intensywny Kurs Menadżerski – kompendium wiedzy dla wszyskich , którzy budują, zarządzają i prowadzą zespoły pracowników.
– nagradzanie
– delegowanie, dyscyplinowanie i wiele więcej
27 lipca – Menedżer Liderem Zespołu – motywacja zespołu, automotywacja lidera
24 sierpnia – Zasady operacyjnego rozliczania Twojego biznesu. Jakie elementy należy wziąć pod uwagę, jakie czynniki mają bezpośredni wpływ ma wynik finansowy
28 września – Menedżer Mistrzem Komunikacji – rozwiązywanie konfliktów, budowanie współpracy między pracownikami
26 października – Dobre praktyki vs. nieprawidłowe działania. Czyli co zrobić, aby nasz kontent social media był skuteczny
9 listopada – Skuteczna rekrutacja dla Horeca – jak znaleźć i zatrzymać najlepszych pracowników
23 listopada – Sprzedaż imprez i usług gastronomicznych. Jak budować skuteczną relację sprzedażową

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.