Star Alliance – wspólne standardy i narzędzia planowania podrózy

0
48
Advertisement

Aby wesprzeć starania mające na celu przywrócenie zaufania pasażerów do podróży lotniczych, Star Alliance opracował szereg środków mających na celu zagwarantowanie zdrowia i higieny klientów latających z liniami sojuszu oraz zapewnienie im łatwego dostępu do informacji związanych z planowaniem bezpiecznych podróży.

Zobowiązania w zakresie zapewniania zdrowia i higieny
26 linii lotniczych należących do Star Alliance uzgodniło wspólny zestaw środków ochrony zdrowia i higieny. Dzięki temu klienci zyskują pewność, że na pokładzie samolotów Star Alliance mogą oczekiwać specjalnej dbałości w zapewnieniu dostępu do środków higienicznych, odzieży ochronnej noszonej przez innych pasażerów i załogi, specjalnych procedur postępowania w przypadku złego samopoczucia pasażerów i członków załogi oraz lepszych procesów i środków dezynfekujących wykorzystywanych do czyszczenia samolotów.

Centrum informacji podróżnej Star Alliance
Star Alliance nawiguje pasażerów w stale zmieniającym się labiryncie informacji, aby zapewnić swoim klientom wyższy poziom informacji o tym, czego mogą się spodziewać w każdym punkcie swojej podróży. Klienci mogą już korzystać z nowo utworzonego Centrum informacji podróżnej, które oferuje najważniejsze informacje o środkach ochrony zdrowia i higieny przyjętych przez wszystkie zrzeszone linie lotnicze i obejmuje szeroką grupę lotnisk w sieci Star Alliance. Celem tego źródła informacji jest pomoc pasażerom w przygotowaniu się do podróży i lataniu bez obaw. Dalsze udoskonalenia zapewniające lepsze dostosowanie do indywidualnych potrzeb oraz kolejne języki będą dostępne w lipcu.

Jeffrey Goh, CEO Star Alliance, mówi: „To oczywiste, że bezpieczeństwo klientówjest dla nas priorytetem. Pracowaliśmy wspólnie ze zrzeszonymi liniami, aby wprowadzić środki zapewniające dobre samopoczucie naszych klientów, aby wówczas, gdy będą na to gotowi, mogli podróżować bez obaw”.

Dodał również: „Zaangażowanie naszych linii lotniczych oraz Centrum informacji podróżnej to kroki, które wykonujemy, by dać klientom pewność, że dbamy o ich zdrowie i higienę, gdy podróżują ze Star Alliance. Pracujemy również nad szeregiem inicjatyw, których celem jest zarówno wzmocnienie tego poczucia pewności, jak i płynności doświadczenia podróży ze Star Alliance”.

#FlyWithConfidence
#WeWillReconnect

Źródło: mat. prasowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.