Hotel Meeting: case study oraz znaczenie relacji międzyludzkich

0
751
Fot.: Hotele Plus

Czwarty blok konferencji Hotel Meeting, odbywający się w godzinach 14:00-15:20, skupił się na roli technologii we wsparciu personelu hotelowego oraz na relacjach międzyludzkich w branży.

Mateusz Lubojański z Focus Hotels, Kierownik ds. Operacji Hotelowych, przedstawił autorską aplikację sieci Focus Hotels. Aplikacja ta integruje procedury, e-learning, kontakty, harmonogramy pracy i urlopów, znacząco ułatwiając pracę zespołu. Prezentacja zawierała również doświadczenia z procesu wdrożenia aplikacji i ocenę jej efektywności.

Rafał Kincer, CEO Royal Tulip Warsaw Apartments, podkreślił znaczenie relacji międzyludzkich w hotelarstwie. Prezentacja skupiła się na analizie obszarów, w których technologia nie zawsze się sprawdza, a kluczowe staje się budowanie silnych, autentycznych relacji z personelem i gośćmi.

Moderowany przez Annę Pestilenz z Hotelu Szafir, panel zgromadził Klaudię Romanowicz z Folwarku Łochów, Mateusza Lubojańskiego oraz Rafała Kincera. Dyskusja koncentrowała się na wpływie technologii na efektywność pracy w hotelu, adaptacji pracowników do nowych rozwiązań technologicznych, oraz na pytaniu, czy technologia może zastąpić człowieka w niektórych rolach hotelowych.

Jerzy Włodarczyk z Polish Hoteliers poprowadził debatę na temat elektromobilności, omawiając aspekty inwestycji w stacje ładowania w hotelach, od wymagań technicznych po możliwości współpracy z producentami aut.

Kamil Czajkowski, psycholog i trener biznesu, prowadził warsztat na temat technostresu w hotelarstwie. Uczestnicy dowiedzieli się, jak radzić sobie z negatywnymi skutkami psychologicznymi wszechobecności technologii w pracy, jak minimalizować opór pracowników przed automatyzacją i jak chronić swoją wydajność oraz kreatywność.

Hyde Park To już ostatni blok o ustalonej tematyce. Przed uczestnikami pozostała ostatnia część Hyde Park, polegająca na debacie ze wszystkimi uczestnikami konferencji. Każdy mógł zadać pytanie lub poruszyć dane zagadnienie, a prelegenci, paneliści i moderatorzy konferencji starali się odpowiedzieć na każdą kwestię.

Część wystawiennicza zgromadziła olbrzymią ilość wystawców, którzy prezentowali swoje oferty dla hoteli na kilkudziesięciu stoiskach. To największa taka przestrzeń, gdzie hotelarze mogli w jednym miejscu poznać oferty tak dużej ilości dostawców, co świadczy o rosnącej skali i znaczeniu konferencji Hotel Meeting.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.