Hospitality upgraded – odcinek 2 (audycja Horeca Radio)

0
62
Advertisement
W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Hospitality upgraded” Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels, wytłumaczy m.in. dlaczego dużą wagę powinno się przywiązywać do edukacji recepcji w zakresie kompetencji sprzedażowych.

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Zapraszamy do wysłuchania drugiej audycji z cyklu „Hospitality upgraded”, w której poruszony zostanie obszerny wątek rezerwacji bezpośrednich w hotelach.

„Jeśli chodzi o obiekty miejskie, więcej jest rezerwacji online – dominuje silnik rezerwacyjny albo OTA, natomiast w odniesieniu do ośrodków pobytowych i resortów, tu dominują zdecydowanie rezerwacje bezpośrednie i telefoniczne. Dużo mówi się teraz o automatyzacji procesów, o tym, żeby wszystko odbywało się przez Internet, bez udziału pracowników, ale ludzie nadal lubią zadzwonić i dopytać.”

Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels

Pobierz audycję w formacie MP3

Pobierz e-booka „Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?” w formacie PDF

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.