Hilton wyznacza nowe standardy czystości i bezpieczeństwa

0
876

Jedna z największych sieci hotelarskich na świecie, Hilton Worldwide rozpocznie niebawem wdrażanie we wszystkich swoich obiektach autorskiego programu mającego na celu zapewnienie najwyższych standardów czystości i dezynfekcji w dobie pandemii koronawirusa.

Amerykański gigant hotelarski jako pierwszy w branży zdecydował się na wprowadzenie jednolitego, rygorystycznego zestawu procedur dotyczących czystości poszczególnych pomieszczeń (pokoi, części wspólnych, restauracji i barów, ale także stref relaksu czy sal fitness) oraz bezpieczeństwa gości. Zakrojony na szeroką skalę program „Hilton CleanStay with Lysol Protection” to efekt współpracy z wieloma ekspertami, specjalistami i pracownikami naukowymi. Nad optymalizacją wszystkich procesów będą czuwać m.in. pracownicy komórki ds. kontroli i zapobiegania infekcjom z Mayo Clinic – amerykańskiej organizacji non-profit specjalizującej się w usługach dla sektora medycznego.

Zaangażowanie pokaźnej grupy biegłych ma na celu zapewnienie możliwie najwyższych standardów bezpieczeństwa dla wszystkich osób korzystających z oferty Hiltona w dobie pandemii COVID-19. Wiedza specjalistów z dziedzin medycznych i technicznych została wykorzystana do wdrożenia we wszystkich obiektach należących do spółki, którą zarządza Christopher J. Nassetta, sprawdzonych praktyk higienicznych stosowanych chociażby w szpitalach zakaźnych. Pionierski projekt obejmuje również zaawansowane szkolenia dla każdej grupy pracowników, restrykcyjny program zapewnienia jakości oraz wzajemną wymianę know-how. Wszystko to z wykorzystaniem najnowszych, wysoce zaawansowanych technologii.

„Hilton CleanStay bazuje na najlepszych praktykach i procedurach postępowania, jakie opracowywaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Pozwoli on naszym gościom na komfortowy odpoczynek i korzystanie ze wszystkich wyjątkowych punktów naszej oferty, jednocześnie chroniąc tych członków naszego zespołu, którzy znajdują się na pierwszej linii kontaktu z gośćmi” – tłumaczy Nassetta, CEO Hilton Worldwide Holdings Inc.

Skalę całego przedsięwzięcia najlepiej oddają liczby – nowatorski system czystości i bezpieczeństwa ma zostać wprowadzony w ponad 6100 obiektach działających pod 18 markami w 119 krajach świata! Wcześniej, w celu podniesienia standardów higieny, w hotelach tej sieci zrezygnowano natomiast z wykorzystania licznych artykułów papierniczych, które zastąpiono urządzeniami elektronicznymi. Zwiększono także częstotliwość sprzątania pomieszczeń, zaś gościom umożliwiono całkowicie bezkontaktowe zameldowanie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.