Gastromall Group rozwija swoją czołową markę gastronomiczną

0
441
Znana sieć restauracji kontynuuje ekspansję. Tym razem przyszła kolej na inaugurację w bydgoskiej Galerii Pomorskiej, gdzie w miniony piątek oficjalnie otwarto 84. lokal marki Olimp.

Gastromall Group nie poprzestaje jednak na rozszerzaniu swojej oferty w północnej części Polski. Na najbliższe tygodnie zaplanowane zostały kolejne otwarcia w Warszawie, Krakowie i Gliwicach.

„Nowy punkt wystartował w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Lokal został zaaranżowany według najnowszej koncepcji wizualnej odzwierciedlającej aktualne trendy – wykorzystanie naturalnego drewna, zastosowanie neutralnych kolorów: zieleni, bieli i szarości. Komunikacja marketingowa została przeniesiona na ekrany zarządzane zdalnie z centrali w Krakowie” – mówi Izabela Domaradzka, Dyrektor Działu Marketingu Gastromall Group.

W 2018 roku popularna sieć restauracji przeżywała okres intensywnego rozkwitu. Zainaugurowano aż 15 restauracji w stylu najnowszej koncepcji, a wśród nowych lokalizacji znalazły się również miasta, w których Olimp pojawił się po raz pierwszy – Wrocław, Gubin, Zabrze, czy Świebodzin.

Marka Olimp rozwija się najszybciej w segmencie restauracji, które oferują jedzenie na wagę z jednolitą ceną za 100 gramów. Sieć celuje w miasta powyżej 70 tys. mieszkańców. Aktualnie w swoim portfolio posiada 84. punkty na terenie całego kraju.

Grupa Gastromall jest także właścicielem kilku innych marek gastronomicznych, m.in. Companeros i Lovit. Krakowska firma prężnie działa na rodzimym rynku od 1995 roku i zarządza już ponad setką lokali nad Wisłą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.