Grupa Gastromall konsekwentnie rozszerza swoje portfolio

0
978
Kolejne restauracje marki Olimp otwierają swoje podwoje w polskich miastach. 10 listopada zainaugurowano lokal w CH Nowa Stacja w Pruszkowie, a już od ubiegłego miesiąca goście tej popularnej sieci mogą stołować się w biurowym budynku Dominikański we Wrocławiu oraz w Galerii Hosso w Gubinie. Planowany jest również rozwój pozostałych konceptów gastronomicznych należących do Grupy Gastromall.

Pruszkowski lokal pod szyldem Olimp utrzymany jest w nowoczesnym, ale klasycznym designie – oszczędnym kolorystycznie (dominują barwy zielono-białe), z elementami naturalnego drewna. Frapującym elementem wnętrza jest lada wydawcza, która dodatkowa pełni funkcję stanowiska do livecookingu. Posiłki dla klientów przygotowywane pod czujnym okiem klienta to już znak rozpoznawczy tej marki. Z myślą o pracownikach biurowych stworzono menu wzbogacone o liczne dania wegetariańskie, wegańskie lub fit. Dla urozmaicenia dość często organizowane są w restauracji dni tematyczne.

W ubiegłym miesiącu otwarto z kolei lokale w Gubinie oraz w stolicy Dolnego Śląska (Biurowiec Dominikański), gdzie pojawił się dodatkowo inny należący do Gastromall Group koncept – Deli Sandwich. To bistro oferujące kanapki, kawę, bajgle wypiekane na miejscu, a także proste dania lunchowe – pizzę komponowaną na zamówienie, sałatki i wrapy. Lokale tej marki funkcjonują już w Katowicach i Krakowie.

Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall, ma jeszcze w planach rozwój pozostałych marek gastronomicznych, które znajdują się w portfolio zarządzanej przez niego firmy, takich jak Companeros, Lovit i City Kebab. Krakowska spółka funkcjonująca na rynku już ponad 23 lata przeżywa obecnie rozkwit. Następne otwarcia zostały zaplanowane jeszcze na grudzień w galeriach Hosso w Świebodzinie i Platan w Zabrzu, a tuż po Nowym Roku przewidziano kolejne.

W celu udoskonalenia jakości wspomnianych restauracji ważne jest m.in. stałe polepszanie oferty działających punktów, a także prace nad nowymi konceptami. Pod uwagę brane są najnowsze trendy – weganizm, fleksiwegetarianizm, filozofia zero waste, autentyczność i naturalność, jak najmniejsze przetwarzanie produktów, czy nurt eco, które mogą przynieść firmie duże korzyści. Niemiec ma również wiele alternatyw na ewentualne zwroty akcji, takie jak niehandlowe niedziele. W planach jest m.in. prowadzenie pokazów kulinarnych w Internecie z dodatkową opcją sprzedaży i odbioru w danym showroomie.

Ekspansja Grupy Gastromall trwa w najlepsze. Nowe inwestycje przeprowadzane są głównie w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców, w budynkach o powierzchni od 60 do 600 m2, a ostateczna decyzja uzależniana jest również od ilości lokali w danej miejscowości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.