[Gastro Meeting] Konrad Kobiela i Patryk Kochel – Marketing w gastronomii

1
1540

Marketing w gastronomi – co działa w promowaniu gastronomi w internecie i mediach społecznościowych – a co jest już tylko pieśnią przeszłości. W prezentacji poruszone zostaną takie kwestie jak systematyzacja tworzenia contentu, planowanie współpracy z influencerami, prowadzenie rozmowy z klientami. Dowiecie się również, gdzie zaczyna się, a gdzie kończy nowoczesny marketing. Jak dostosować się do zmieniającego świata i nadążyć, za najlepszymi? Zapraszamy 5 listopada do Airport Hotel Okęcie. Nadal można odebrać darmowe bilety grupowe!

Przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca, cieszą się u nas niezwykle dużą popularnością, gdyż umożliwiają osobom odpowiedzialnym za zakupy, szybko zapoznać się z konkurencyjnymi ofertami dostawców. Po zgłoszeniu takiej osoby na konferencję i warsztaty bezpłatnie może zapisać się aż 5 osób!

UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Konrad Kobiela

Pasjonat mediów społecznościowych i marketingu w internecie z przewlekłym FOMO. Od dziesięciu lat z powodzeniem prowadzi projekty w mediach społecznościowych i internecie. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego oraz ekspert z zakresu mechanizmów sterujących social mediami i digital marketingiem. Jako współwłaściciel agencji Pepiniera odpowiada za kierowanie działem marketingu cyfrowego, budowanie strategii obecności w digitalu oraz realizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji.
Pracował m.in. dla ogólnopolskiej sieci gastronomicznych, sieci sklepów z kosmetykami, czołowych partii politycznych i polityków, start-upów technologicznych oraz firm z dziedziny gastronomii i sektora usług.


Patryk Kochel

Wyśmienity szef kuchni i zapalony fan popkultury. Te dwie pasje łącząc się tworzą idealny mix umiejętności pozwalających dobrze wpasowywać się w trendy na rynku gastronomicznym. Instagramowość jedzenia jest ważna i trzeba o niej pamiętać już na poziomie tworzenia receptury. Te umiejętności sprawiają, że Patryk jest najbliżej marketingu i najmocniej go wspiera.
Swoje doświadczenie zdobywał w sieciowych restauracjach gdzie był jedną z najczęściej nagradzanych osób.

 

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.