„Franczyza w Gastronomii” – Koku Sushi (Horeca Radio)

0
518
Zapraszamy na kolejną część audycji z cyklu „Franczyza w Gastronomii”. Prowadzący Rafał Krzycki rozmawia z gościem, Urszulą Olechno o systemie współpracy z restauracjami KOKU Sushi .

 

Restauracje Koku Sushi można otwierać w dwóch wersjach – standardowej i premium.

Pod szyldem Koku Sushi działa 20 lokali franczyzowych oraz dwie restauracje własne marki. W 2019 roku planujemy otworzyć kolejnych 8 punktów. Najczęściej i najchętniej otwieramy lokale w miastach liczących od 50 tys. mieszkańców, w miejscach gdzie jest duży przepływ ludzi, jak np. w centrach miast, na rynkach czy starówkach.

https://www.instagram.com/p/BvlXZHOAVWm/

W roku 2018 marka wprowadziła nowy format restauracji – premium. Koku Sushi Premium jest restauracją sushi a nie sushi barem, co w konsekwencji daje miejsce bardziej komfortowe i przestronne, ze zwiększoną i wyselekcjonowaną ofertą alkoholi. Kwota inwestycji zależy od wybranego formatu lokalu. W wersji podstawowej wynosi do 200 tys. zł , natomiast przy wersji premium do 450 tys. zł . W tej sumie zawiera się zarówno adaptacja, jak i wyposażenie lokalu. – Franczyzobiorcy samodzielnie poszukują lokalu, który następnie jest akceptowany. Optymalnie lokal powinien mieć powierzchnię około 80 – 90 m2 w przypadku wersji podstawowej i około 120 m2 dla KOKU Sushi Premium.

Sześć lat temu zaczęliśmy rozwijać markę KOKU Sushi. W tej chwili są to 22 lokale w 18 miastach. Do końca roku będzie już 30, gdyż mamy podpisanych kolejnych 8 umów. Jesteśmy od Szczecina, poprzez Gdańsk, Warszawę, aż po Legnicę, południe Polski więc jest duża siła.” – Urszula Olehno – współzałożycielka KOKU Sushi

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 25 tys. zł, a comiesięczna opłata franczyzowa 2,5 tys. zł (niezależnie od rodzaju lokalu).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.