„Franczyza w Gastronomii” – Koku Sushi (Horeca Radio)

0
224
Advertisement
Zapraszamy na kolejną część audycji z cyklu „Franczyza w Gastronomii”. Prowadzący Rafał Krzycki rozmawia z gościem, Urszulą Olechno o systemie współpracy z restauracjami KOKU Sushi .

 

Restauracje Koku Sushi można otwierać w dwóch wersjach – standardowej i premium.

Pod szyldem Koku Sushi działa 20 lokali franczyzowych oraz dwie restauracje własne marki. W 2019 roku planujemy otworzyć kolejnych 8 punktów. Najczęściej i najchętniej otwieramy lokale w miastach liczących od 50 tys. mieszkańców, w miejscach gdzie jest duży przepływ ludzi, jak np. w centrach miast, na rynkach czy starówkach.

W roku 2018 marka wprowadziła nowy format restauracji – premium. Koku Sushi Premium jest restauracją sushi a nie sushi barem, co w konsekwencji daje miejsce bardziej komfortowe i przestronne, ze zwiększoną i wyselekcjonowaną ofertą alkoholi. Kwota inwestycji zależy od wybranego formatu lokalu. W wersji podstawowej wynosi do 200 tys. zł , natomiast przy wersji premium do 450 tys. zł . W tej sumie zawiera się zarówno adaptacja, jak i wyposażenie lokalu. – Franczyzobiorcy samodzielnie poszukują lokalu, który następnie jest akceptowany. Optymalnie lokal powinien mieć powierzchnię około 80 – 90 m2 w przypadku wersji podstawowej i około 120 m2 dla KOKU Sushi Premium.

Sześć lat temu zaczęliśmy rozwijać markę KOKU Sushi. W tej chwili są to 22 lokale w 18 miastach. Do końca roku będzie już 30, gdyż mamy podpisanych kolejnych 8 umów. Jesteśmy od Szczecina, poprzez Gdańsk, Warszawę, aż po Legnicę, południe Polski więc jest duża siła.” – Urszula Olehno – współzałożycielka KOKU Sushi

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 25 tys. zł, a comiesięczna opłata franczyzowa 2,5 tys. zł (niezależnie od rodzaju lokalu).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here