Zapraszamy na cykl felietonów – Misja: Projektowanie Doświadczeń

0
1267

„Jedynym znanym mi człowiekiem, który zachowuje się rozsądnie, jest mój krawiec; za każdym razem, gdy mnie widzi, obmierza mnie na nowo. Inni pozostają przy starych miarach i oczekują, że będę do nich pasował” – zapraszamy na cykl felietonów, które przygotowywać dla nas będą: Marta Otrębska, Eliza Kozica-Kamińska i Blanka Retmańska-Man.

„W nowej rzeczywistości trzeba działać „po nowemu”. Przenieść się ze sfery transakcji na sferę relacji. I choć relacje wydają się być już sloganem, nadal jednak zaangażowanie emocjonalne gościa w markę sprzedaje lepiej niż sama usługa.

Po co coś zmieniać, jeśli było dobrze? Jak zaangażować zespół, by osiągnąć efekt synergii ? Jak prowadzić dialog z gościem, aby dać się zapamiętać i jak przekładać niematerialne doświadczenia na realne korzyści?

O tym, i jeszcze kilku innych tematach, będziemy pisać dla Was co miesiąc. Chcemy abyście zyskali potrzebną wiedzę, motywację, pomysły i narzędzia jak rozwinąć doświadczenia gości w waszych obiektach. Chcemy zarazić Was naszą pasją, by wspólnie przyczyniać się do budowania lojalności w waszych gościach, a także by ciągle doskonalić poziom obsługi w Polsce. Pozdrawiamy i zapraszamy do lektury.”

Marta, Eliza i Blanka.

Zapraszamy również na spotkania LIVE – informacje na fanpage Horeca Idea i iDelight.

Marta Otrębska

Hotelarka i trenerka serwisu z międzynarodowym doświadczeniem. Pierwsza kobieta w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service uzyskanym po szkoleniu przez renomowaną Magnums Butler Academy.
Marta jest założycielką iDelight z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży hotelarsko-gastronomicznej. Mieszkając i pracując pół dekady w Azji Marta doskonaliła swoje umiejętności wśród najlepszych m.in. otwierając Mandarin Oriental Pudong Shanghai i uczestnicząc w procesie zdobywania 5* Forbes. Hotel zdobył je jako pierwszy w historii ustanowiając nowy rekord – 9 miesięcy po otwarciu.
Marta oferuje obecnie usługi doradztwa hotelarskiego dla luksusowych hoteli i resortów za pośrednictwem iDelight. Jej najnowsza praca dla klienta obejmuje konsultacje projektowe z legendarną MOHG.

Eliza Kozica-Kamińska 

Praktyk z 18-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach. Wcześniej dyrektor ds.klientów biznesowych w nowym obiekcie eventowym Weranda Home, gdzie odpowiadała za rozwój sprzedaży B2B oraz Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników.

Autorka metodyki Event Design służącej projektowaniu wydarzeń oraz tworzeniu propozycji wartości obiektów hotelarskich w oparciu o Service Design i Design Thinking.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego o specjalności polityka i ekonomika turystyki, oraz studiów podyplomowych z zakresu PR i Reklama oraz Service Design. Autorka i współautorka artykułów oraz wypowiedzi dla konferencje.pl, promocjahotelu.pl, MICE Poland, Biznes Hotel, Event Management, Think Mice oraz prelegent branżowych konferencji.

Prywatnie miłośniczka kotów i podróż kulinarnych.

Blanka Retmańska – Man

Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych.
Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM.
Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych.
Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych.
Współautor portalu do rezerwacji online imprez.
Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych.
Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea.
Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych.
Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.
Z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami.
Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.
„Jestem dumna z tego, że mogę przyczynić się do rozwoju branży eventowej”.

cyt. – George Bernard Shaw, Człowiek i Superman

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.