FlixBus umacnia swoją pozycję na polskim rynku

0
1041
Niemiecki przewoźnik autobusowy rozwija się w błyskawicznym tempie i konsekwentnie rozszerza ofertę, proponując pasażerom coraz szersze spektrum połączeń.

16 stycznia została uruchomiona nowa linia nocna N1362 na trasie Szczecin-Zakopane. Podczas przejazdu charakterystyczny zielono-pomarańczowy autobus zatrzymuje się m.in. w Gorzowie Wielkopolskim, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, czy Myślenicach. Autokary FlixBusa będą kursowały siedem dni w tygodniu, wyruszając o 18:15 ze Szczecina i dojeżdżając o 6:35 do Zakopanego. Autobus ze stolicy polskich Tatr będzie natomiast wyjeżdżał o godzinie 23:30, a w Szczecinie pojawi się około 11:50.

Kolejna nowość to stanowiska na krakowskim dworcu MDA przeznaczone wyłącznie do kursów FlixBusem, oznaczone zielonym kolorem oraz logotypem marki. Ze stolicy Małopolski można dojechać flotą monachijskiego przewoźnika do ponad 60 miast, m.in. Szczecina, Gdańska, Przemyśla, ale także Berlina czy Amsterdamu. Ponadto zwiększono częstotliwość kursów na najpopularniejszej relacji krajowej między Krakowem a Warszawą.

„Dworzec MDA w Krakowie obsługuje obecnie ponad 70 krajowych i zagranicznych kursów dziennie w ramach blisko 20 linii, a w wysokim sezonie liczba ta przekracza nawet 100 kursów dziennie. Globalnie w 2018 roku FlixBus odnotował łącznie 40% wzrost liczby połączeń – z 250 000 do 350 000 dziennie. Przyczynił się do tego nie tylko start operacyjny w Polsce, ale także w Stanach Zjednoczonych i rozwinięcie oferty w pozostałych 27 krajach. W Niemczech uruchomiony został też pierwszy zielony pociąg FlixTrain, natomiast we Francji pierwszy dalekobieżny autobus elektryczny” – powiedział Michał Leman, Dyrektor Zarządzający FlixBus Polska.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.